ksmaers's profile

Éclaireur novice

• 

2 Messages

Internet

We hebben regelmatig problemen met internet sinds we overgeschakeld zijn van Telenet naar orange. Proleem gekend?

Pisteur expérimenté

• 

56 Messages

Ik merk meer en meer deze opmerking van mensen die van telenet naar orange gaan dat ze problemen krijgen, ook op sociale media.

In welk opzicht merk of zie je het probleem ??

Ik had zelf ook maanden  aan een stuk problemen met inzakkende snelheden en ze het maar niet konden oplossen, ze gaven zelfs via telefonisch contact toe dat hun systemen op netwerk gebied versleten en te traag geworden zijn.

Ben dan overgestapt naar Base (van telenet) en rara al die problemen waren weg en snelheid blijft goed - dus duidelijk dat er bij orange iets mank loopt !! of moest het zijn dat telenet op bepaald gebied orange toeknijpt op banbreedte gebied, maar daar zijn geen bewijzen van.

Super User

• 

11.4K Messages

@ksmaers 

Wat voor problemen merk je op ? 

@ReadyFreddy Zelf ben ik ook over gegaan naar Orange maar merk zelf geen hinder ervan . Misschien kan het zijn dat ook de nodes verzadigd zjin en zeker nu me de nieuwe snelheden die Telenet aanbied ? Misschien door veranderingen die Telenet doet om deze snelheden te halen door de nieuwe nodes ? Het is idd vreemd dat het vaker en vaker voorkomt dat de snelheden minder zijn door de nieuwe aansluiting. 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.4K Messages

11.4K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•