Profil de Timothyall

Pisteur confirmé

• 

6  messages

vendredi 9 novembre 2018 17:33

Hoe verdien ik badge Tribe?

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 7 ans

@Timothyall zo lang u hier actief bent en post en likes geeft en pluimen ,verdiend u vanzelf de badge. hoelanger u hier actief bent des te eerder u een badge ontvangt en u hoger in rang komt.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

De Orange badge door enkel de app te downloaden heb ik ook nog niet gehad terwijl ik deze al meerdere jaren heb staan...? Hoe kan dit?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Timothyall dat komt wel vanzelf het is ook pas heel recent dat ik die badge heb gekregen . 

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Bij het overzicht van de missies staat bij enkele dat het vanaf 7nov pas gemeten wordt dus als je pas vandaag de app opnieuw hebt geopent zou ik het gewoon nog wat tijd geven

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@stverhae enkel de missies met de sterretjes starten vanaf 7 november de andere zijn al ff actief .

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

merci voor de tip !

MVG

Pisteur confirmé

• 

7  messages

il y a 7 ans

@Timothyall 

Door lid te worden van de Tribe, ben je een Scout. Daarmee krijg je de Scout-badge, lijkt me, en daarna kan je door actief te zijn in de Tribe nog tot drie andere badges (=niveaus) geraken namelijk Verkenner, Genezer en Sjamaan. Dus komt vanzelf wel 👌

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@sarahs op de tribe is het iets anders . U krijgt inderdaad per rang dat u hoger gaat een badge. Maar om meerdere badges te krijgen en hoger in rang te gaan kan u liken comments geven en pluimen geven. Op die manier geraakt u hoger in rang. Bij elke rang hoort natuurlijk een badge. Maar u krijgt u meer badges dan enkel die drie niveaus ook door pluimen te geven maar ook door antwoorden te geven en zo zijn er meerdere te verdienen. Ben een ervaren triber hier 🙂

Pisteur confirmé

• 

7  messages

@patrick2 Ah oké, dan had ik het iets anders begrepen. Bedankt voor de verduidelijking 🙂 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik zou hier voor de volledigheid nog willen aan toevoegen: vergeet niet om in uw profiel hier op tribe uw gsm nummer in te geven. Zoniet worden de app op uw gsm en uw tribe activiteit hier op het forum niet aan elkaar gelinkt.

Verwar echter niet de badges die je op de app kan verdienen met de badges die je hier op tribe kan verdienen.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

En nu waarschijnlijk een domme vraag maar waar vul je dan je gsm nr in op je profiel??

Employé Orange

• 

22  messages

Dag Nele,

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 7 ans

Ik denk even geduld hebben ☺️

Apprenti pisteur

• 

8  messages

il y a 6 ans

Altijd leuk een topic lezen ena er wijzer uit worden 😛 thx

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

👌

Pisteur confirmé

• 

8  messages

il y a 5 ans

Danku

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 5 ans

i think you have to active member in this community..

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Nouh2140  Wat is je vraag ? 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 4 ans

Ik versta er niks van. Wat een ingewikkeld boeltje. Moet je steeds vragen stellen aan een tribes lid,of kan je gewoon iets neerpennen in het algemeen. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Gino_DL  

Het is de bedoeling dat je mensen helpt hun vraag en of probleem op te lossen zo ingewikkeld is dat niet. Daarbij dienen steeds goede en nette en correcte antwoorden gegeven te worden. 

Moest je nog vragen hebben kan je ze gerust stellen. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 4 ans

Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@JasmineVersyck  schreef:

Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.

Heb jij net een cursus copy/paste gevolgd en ben je aan het oefenen?

Je hebt praktisch letterlijk de post van @patrick2 daterend van januari dit jaar gewoon herhaald .... Dat is natuurlijk ook een manier om correcte en nuttige posts te maken, maar het is wel niet de bedoeling om het op deze manier te doen hé.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  

Dat is het nieuwe schrijven om toch vooruit te geraken. Iets origineels schrijven is tegenwoordig niet makkelijk. Heb dit soort posten nog al voorbij zien komen. Heb deze cursus ook gevolgd maar ik gebruik het niet meer aangezien ik de stappen vergeten ben.....

Pisteur confirmé

• 

16  messages

il y a 4 ans

Door regelmatig tot dagelijks op orange tribe te zitten, mensen hun mening en oplossingen te lezen, deze proberen uitvoeren, eventueel hulp vragen aan andere tribers, en hun oplossingen en woord verder te verspreiden zodat we zoveel mogelijk publiek bereiken. 

In die alinea zit al een hoop badges verstopt om te verdienen. 

Apprenti pisteur

• 

13  messages

Jaa is waar maar dat  het duurt wel tot je en badge verdiet 2 dagen was het bij me is ech

Pisteur expérimenté

• 

6  messages

il y a 3 ans

hoe krijg ik de orange tribe genezer badge? weet iemand hoe aub?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Zakarya2001 

Je kan die badge enkel verdienen door goed je best te doen op de Tribe. 

Dat wil zeggen mensen goede antwoorden geven ( niet knippen en plakken van andere antwoorden ). Ook door goed aanwezig te zijn dus niet eens in de maand komen kijken en dan eens een antwoord te geven of te helpen. 

Al die factoren spelen een rol erin dat je dus een rang hoger komt waardoor je uiteindelijk die badge zal verdienen. Want het gaat er dus om om in rang hoger te komen zodat je daarna pas die badge zal kunnen verdienen en krijgen. 

Wanneer je die rang behaald zal die badge je ook niet direct toegekend dat gaat ook even duren voor je de badge dan effectief krijgt.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ja moet gewoon een account maken op deze website en dan mensen helpen met vragen en zo voort het is echt makkelijk 

Apprenti pisteur

• 

13  messages

Jaa is waar maar dat  het duurt wel kang tot je en badge verdiet 2 dagen ofz was het bij me is echt irritant dat wel jaho

Apprenti pisteur

• 

13  messages

Jaa is waar maar dat  het duurt wel tot je en badge verdiet 2 dagen was het bij me is echt irritant dat wel 

Apprenti pisteur

• 

13  messages

Jaa is waar maar dat  het duurt wel tot je en badge verdiet 2 dagen was het 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 10 mois

Blijkbaar toch niet zo gemakkelijk om badges te verdienen 😁

Apprenti pisteur

• 

13  messages

Jawel je moet gwn heletijd antwoorden

Apprenti pisteur

• 

13  messages

il y a 3 mois

Door gwn besntwoorden niet moeilink klaar

Apprenti pisteur

• 

13  messages

il y a 3 mois

Jaa is waar maar dat  het duurt wel kang tot je en badge verdiet 2 dagen ofz was het bij me is echt irritant dat wel jaho

Loading...