Guerisseur expérimenté
•
475 messages
Nieuwe badges Orange thank you
Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉
Guerisseur expérimenté
•
475 messages
Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 4 ans
@Saïd1982
Het was mij nog niet opgevallen 🙂
Heb eens gekeken maar dat zal een lastige zijn om die badges te behalen.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@Saïd1982 ja maar te laat,
ze zijn al lid geworden, jammer weer naast de prijs gegrepen!
5
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Het zal inderdaad een lastige worden. Na al die jaren zijn de prijzen reeds uitgedeeld, iedereen heeft reeds zijn gading gevonden;
En ik ga heus niet van deur tot deur leuren ... die badges zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit op mijn palmares prijken. Maar niet getreurd, zo zijn er nog reeksen hoor, die voor mij ver buiten bereik zijn 😋
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 4 ans
Bedankt voor de info @Saïd1982 !
Wat leuk om je te zien in de Nederlandstalige community !
Je bent altijd welkom 🙂
Onze NL tribers zijn ook natuurlijk welkom in de franstalige kant van Tribe ! Het zou eigenlijk leuk zijn om bruggen tussen de twee gedeeltes te maken.
Groetjes,
Nelson
4
klant-oranje
Pisteur vétéran
•
68 messages
il y a 4 ans
bedankt om het te laten weten.
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Bonjour, 😀👍" comme @patrick2 @Josette @Cdt24801 @NelsonM et bien évidement la communauté néerlandophone👋 top cool👍. C'est vrai qu'avec @NelsonM nous avions eu déjà quelques échangent mais les autres génial et en plus aujourd'hui cela fait 3 mois que je fais partie de la Tribu 🎂🍾🎉. Encore merci Saïd, avec ta question, tu m'a fais sans le vouloir un merveilleux cadeaux 🎁. Bref, les amis je vous souhaites un bon dimanche et un bon début de semaine😂 . Tot ziens en tot de volgende keer communityleden uit heel België !!!👌 de @Anonymous 😎⚜️.
. je me permets de te remercier car grâce à ta question, j'ai pu faire connaissance avec "la crème de la crème3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@Saïd1982 @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @NelsonM heb het ook gezien dank zei de app van Orange ben ik altijd goed mee .Maar al de badges halen zal mij helaas niet lukken aangezien ik nooit naar buitenland reis ? ten eerste en ten tweede ik niet zoveel mensen ken . Kom weinig uit mijn kot . En ook de laatste badges voor sponsor zal niet zo gemakkelijk zijn . Moet je al heel veel familie of vrienden hebben die bij Orange willen komen . Maar zal zoveel mogelijk mijn steentje bijdragen waar ik kan😉
@Anonymous Nederlands is mijn moedertaal Frans is met haken en ogen ben het wat verleerd ik begrijp het nog wel ,maar spreken vind ik sommige woorden moeilijk uit te spreken 🗣 ?. Ben het een beetje verleerd . Te lang geleden .
tinneke2
11