Profil de Saïd1982

Guerisseur expérimenté

• 

475  messages

jeudi 14 octobre 2021 15:10

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@Saïd1982  

Het was mij nog niet opgevallen 🙂 

Heb eens gekeken maar dat zal een lastige zijn om die badges te behalen. 

Guerisseur expérimenté

• 

475  messages

Ja ik ga akkoord met u 👍

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Saïd1982  ja maar te laat,

ze zijn al lid geworden, jammer weer naast de prijs gegrepen! 

4.4K  messages

Goedenavond @Josette. bedankt voor je "gelezen en begrepen !!!" het is een genoegen om met u te kunnen praten en ik dank u voor het "liken" van mijn bericht, wat helaas niemand zal helpen !!!!. kortom, zoals ik schreef aan @Cdt24801 om al jaren geen Nederlands en Engels te spreken en ja het is jammer om naar mijn antwoord aan @Cdt24801 te kijken je begrijpt het maar over begrip gesproken ja ik versta nog een beetje Nederlands en Engels is dat al . .. nu wens ik je een heerlijke avond en een goede week binnenkort van @ Stempi007

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Ook een welkom van mij ! 

Zoals al eerder vermeld ik vertaal ook het franse gedeelte aangezien ik dat totaal niet kan. 

Ik gebruik https://www.deepl.com/nl/translator voor de vertalingen. Heb het idee dat dit de tool is die het beste bij komt voor vertalingen. Google wil er nog wel eens langs zitten 🙂 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous  goedemorgen,

bedankt voor je berichtje.

Al je wil babbelen dat kan je hier

komen doen. Klik op de blauwe hier.

Nog een fijne dag.

4.4K  messages

Goedenavond @ patrick2. Vergeef me voor de vertraging, bedankt voor het antwoorden en hoop dat we nog later kunnen praten / helpen / adviseren over het probleem of de vraag van een stamlid.
Met vriendelijke groeten.
Van @ Stempi007.

4.4K  messages

@Josette  Bedankt omdat ik weet dat we geen vertrouwelijkheid kunnen plaatsen op een Orange-forum dat bedoeld is om hulp / advies / oplossingen te bieden. Het is normaal!
Fijne zonnige dag en ik doe vanavond of morgenochtend mee A+ 👋 van @Anonymous ⚜️

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Het zal inderdaad een lastige worden. Na al die jaren zijn de prijzen reeds uitgedeeld, iedereen heeft reeds zijn gading gevonden;

En ik ga heus niet van deur tot deur leuren ... die badges zullen dus hoogstwaarschijnlijk nooit op mijn palmares prijken. Maar niet getreurd, zo zijn er nog reeksen hoor, die voor mij ver buiten bereik zijn 😋

Employé Orange

• 

571  messages

il y a 4 ans

Bedankt voor de info @Saïd1982 !

Wat leuk om je te zien in de Nederlandstalige community !

Je bent altijd welkom 🙂

Onze NL tribers zijn ook natuurlijk welkom in de franstalige kant van Tribe ! Het zou eigenlijk leuk zijn om bruggen tussen de twee gedeeltes te maken.

Groetjes,

Nelson 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@NelsonM  

Ik kan geen woord frans dus het heeft weinig zin hé. Kan dus nog geen eens antwoord geven tenzij ik het vertaal maar dan klopt het ook niet altijd even goed.

Employé Orange

• 

571  messages

Geen probleem @patrick2 🙂

De tweetaligen die zich geroepen voelen mogen zeker proberen 🙂

4.4K  messages

Ik volg de 2 fora, gewoon uit interesse. @patrick2 , geeft men geen Frans meer in het middelbaar ? Of vergeten 😉 of gewoon geen interesse in onze tweede landstaal ? Is nochtans heel nuttig hoor.

Bàv 😉

Yves

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Mijn talen op school zat geen frans bij ik heb dus gekozen voor Duitse ( 4 jaar gestudeerd ). Van origine ben ik uit NL dus ben altijd daar naar school gegaan. Inmiddels woon ik al wel wat jaren hier in België maar nooit een cursus frans gedaan. 

Pisteur vétéran

• 

68  messages

il y a 4 ans

bedankt om het te laten weten.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bonjour, Nouveau Super User : Saïd1982!  . je me permets de te remercier car grâce à ta question, j'ai pu faire connaissance avec "la crème de la crème😀👍" comme @patrick2  @Josette @Cdt24801  @NelsonM  et bien évidement la communauté néerlandophone👋 top cool👍. C'est vrai qu'avec @NelsonM nous avions eu déjà quelques échangent mais les autres génial et en plus aujourd'hui cela fait 3 mois que je fais partie de la Tribu 🎂🍾🎉. Encore merci Saïd, avec ta question, tu m'a fais sans le vouloir un merveilleux cadeaux 🎁. Bref, les amis je vous souhaites un bon dimanche et un bon début de semaine😂 . Tot ziens en tot de volgende keer communityleden uit heel België !!!👌 de @Anonymous 😎⚜️.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Amaj @Anonymous 

Wat een lovende woorden, ik moet er een beetje van blozen ... 😁

In ieder geval, welkom ook op de N kant van Tribe 👍

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Hoi @Anonymous 

Ik heb gelezen op de F kant dat je eigenlijk Italiaanse roots hebt. Uiteraard ben je hier, ook op de N kant welkom.

Klein vraagje, puur uit nieuwsgierigheid: versta en spreek je ook Nederlands of gebruik je een vertaal-tool? Niet dat zulks een schande is hé, onze Patrick doet dat ook want die kent geen woord Frans 😁

Hier is vooral @Gregory tweetalig, ikzelf ook maar op mijn Frans zit al een beetje roest. Dan heb ik het over de gewone Tribers, onze CM @NelsonM is vanzelfsprekend ook tweetalig.

4.4K  messages

goedenavond meneer, ik ben erg blij met uw antwoorden en bedankt dat u me aan de Nederlandstalige kant hebt ontvangen, want het is nog steeds België. nou om eerlijk te zijn ben ik 51 jaar oud en het is meer dan 25 jaar geleden dat ik meer Nederlands spreek en ja het werk in het begin werkte ik in een veld waar ik Nederlands / Engels sprak en na de fabrieken "ja Wallonië dus de metaalbewerkers! !! " en sindsdien gebruik ik Google-vertaling !!! "het is jammer dat ik deze twee talen ben kwijtgeraakt, maar ik begrijp nog steeds een beetje .... Maar dat is het leven en dat belet niet om met elkaar te kunnen praten andere dank aan de "Google Translate !!!"-technologie. Kortom, beste meneer, nogmaals bedankt voor het gesprek met mij, die pas 3 maanden deel uitmaakt van de stam. Ik schrijf weer hetzelfde, bedankt allemaal, het is een eer, ik wens jullie allemaal een fijne avond en een fijne week toe!!!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Saïd1982 @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @NelsonM  heb het ook gezien dank zei de app van Orange ben ik altijd goed mee .Maar al de badges halen zal mij helaas niet lukken aangezien ik nooit naar buitenland reis ? ten eerste en ten tweede ik niet zoveel mensen ken . Kom weinig uit mijn kot . En ook de laatste badges voor sponsor zal niet zo gemakkelijk zijn . Moet je al heel veel familie of vrienden hebben die bij Orange willen komen . Maar zal zoveel mogelijk mijn steentje bijdragen waar ik kan😉
@Anonymous Nederlands is mijn moedertaal Frans is met haken en ogen ben het wat verleerd ik begrijp het nog wel ,maar spreken vind ik sommige woorden moeilijk uit te spreken 🗣 ?. Ben het een beetje verleerd . Te lang geleden . 

tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Hallo mevrouw!! 😁. Het maakt niet uit, want net als ik versta jij een beetje Frans en ik een beetje Nederlands. Maar voordat ik in de fabrieken ging werken sprak en schreef ik 25 jaar geleden heel goed Nederlands... En ja, als je niet elke dag een taal gebruikt, vergeet je het. Maar dat geeft niet, er is een vertaler die niet altijd correct vertaalt !! En ook, ik ben het die je voor een man hield "Wat een schande !! 🙄🤔🤣". Hoe dan ook, bedankt voor je vriendelijkheid en tot later 👋van @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Het is helemaal geen schande dat je mij voor een man 👨 hield .😂Als we kunnen helpen doen we dat . We leren allen van elkaar . 
tinneke2

4.4K  messages

@Tinneke2  je hebt gelijk mevrouw/meneer 🤣We zullen elkaar zoals gewoonlijk helpen, want het is een plezier. 😀. Ik ben vanavond of morgen terug! want ik heb tijd met mijn moeder ❣️ Fijn einde van de dag/avond allemaal 👋 door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Moet je zeker doe veel tijd maken met je moeder zal haar deugd doen . 
Ze zal dat zeker heel fijn vinden . 
Houd de moed erin @Anonymous 

groetjes 

tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Ik zeg je dat ik antwoord zonder vertaler omdat ik bij mijn moeder ben bedankt je hebt gelijk Ik zal meer tijd met mijn moeder doorbrengen heel erg bedankt Ik hoop dat je het begrijpt Bedankt voor je vriendelijkheid tot morgen van @Anonymous 

Loading...