Profil de patrick2

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

lundi 12 octobre 2020 11:05

Nieuwe OTY ( Orange Thank You ) badge Family / Detox badge / Orange club badge

Zoals ik al eerder heb aangegeven in een ander topic zijn er dus nieuwe badges beschikbaar. Laten we wel duidelijk wezen dat het dus om de OTY ( Orange Thank You ) badges gaat , met dank aan @Cdt24801  voor deze verduidelijking. 

De Orange Family badge. Als je gaat kijken in de My Orange app en je gaat naar Orange Thank You en je scrolt naar beneden zal je zien staan Orange familie. Daar ga je dan zien welke nummers , beter gezegd familie , er aan jou factuur gekoppeld zijn. Als je drukt op meer info zal je de nummers zien. Druk daar op Familie beheren en je gaat tal van voordelen tegenkomen. 1 van deze voordelen is dat je geschenken kan delen ... ja je leest het goed geschenken delen. Dat wil dus zeggen dat je je gratis data die je krijgt van Orange als cadeau nu ook kan geven aan een familielid die deel uitmaakt van de 'Family'. Nummers van familieleden die niet mee op de factuur staan maar wel beschikken over een (residentieel) Orange abonnement of herlaadkaart kunnen worden toegevoegd met een paar stappen via SMS. De beschrijving hoe dat precies moet kan je hier vinden. 

Daarbij komt nog dat als je gaat kijken bij exclusieve voordelen dat er een paar nieuwe exclusieve deals bij staan. Deze exclusieve deals zie je dus enkel wanneer iemand de family badge heeft en dus ook meerdere nummers heeft op dat account / de hoofdgebruiker. Dit is ook geldig als jezelf twee nummers hebt op 1 en dezelfde factuur. Dus er wordt geen onderscheid gemaakt of het een nummer is van een familielid of van jezelf bijvoorbeeld je werk en privé nummer.

De Orange Detox badge die je krijgt is enkel als je je gsm heel de dag niet gebruikt. Moest je dat gedaan hebben kan je DETOX sturen als sms naar het gratis nummer 8790 om deze badge te krijgen.

De Orange club badge kan je krijgen door naar een vragenlijst te gaan. Dus ga in de My Orange app naar de Orange club badge en druk daarop. Je zal informatie zien met daarin een link verwerkt. Als je de link opent kom je uit op een vragen lijst , een algemene vragen lijst. Bedoeling is deze vragen te beantwoorden je gsm nummer op het einde in te vullen en je hebt gedaan. Daarna zou je de badge moeten krijgen.

 

Kleine opmerking over het krijgen en ontvangen van de badges:

de badges zullen niet direct toegewezen worden. Er gaat namelijk een tijd overheen om die badges te krijgen. Dus niet direct beginnen sturen van ik heb dit net gedaan en gezien en heb de badge niet. Dat is dus normaal omdat er de benodigde tijd over heen gaat. Die gene die meerder nummers heeft op zijn factuur heeft de Orange Family badge wel gekregen , deze is per 10/10/2020 toegekend.

Lees ook zeker even alle informatie door bij Orange Family want je kan daar iets meer mee doen :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen

Er zijn dus nog andere badges nieuwe te krijgen maar ik heb enkel deze even uitgelicht ter verduidelijking. De rest kan je altijd eens nazien in de andere topic die ik heb gemaakt :

https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/Nieuwe-badges-beschikbaar/m-p/79878#M2073

 

 

 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Top-Tribe 

Doe zo verder

4.4K  messages

il y a 5 ans

👍🏻

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 5 ans

Bedankt voor deze info 👍

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

il y a 5 ans

Leuk om weten, thanks

Pisteur vétéran

 • 

35  messages

il y a 5 ans

Dank u weer voor de fantastische uitleg @patrick2 

helaas geraak ik niet op de orange club 😏  zal nog eens proberen op een later tijdstip

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Munneke  heb hier nog gelezen dat er sommige zijn die er niet op raken. Je kan wel altijd eens je app resetten en kijken of het erna lukt. 

* open de app

* links boven aan op de drie streepjes drukken 

* instellingen

* App-sessie herinitialiseren

Dan zal je uit de app gegooid worden en sluit die zich af. Dan herstart je de app weer en zal je opnieuw een registratie moeten doen met je gsm nummer. Dan krijg je weer je code en voer je deze in. Dan nog eens kijken of het probleem zich oplost. Laat maar iets weten. 

Pisteur vétéran

 • 

35  messages

lukt nog niet @patrick2 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Munneke dan raad ik je aan eens via Facebook Messenger een bericht te doen want dat moet werken en dus nagekeken worden. Heb deze badge al wel kunnen verdienen dus ik vind het raar. 

Je dient wel een Facebook account te hebben anders kan je niet sturen naar het wegcare team. 

@Totem  kan jij bevestigen of dit een algemeen probleem is? Er zijn meerdere die de Orange club badge niet kunnen bemachtigen. Blijkbaar werkt daar de link niet in en staat er blanco informatie waardoor er niks bekend is. Op deze manier zal het moeilijk worden de badge te verdienen.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages


@patrick2  schreef:

@Munneke dan raad ik je aan eens via Facebook Messenger een bericht te doen want dat moet werken en dus nagekeken worden. Heb deze badge al wel kunnen verdienen dus ik vind het raar. 

Je dient wel een Facebook account te hebben anders kan je niet sturen naar het wegcare team. 

@Totem  kan jij bevestigen of dit een algemeen probleem is? Er zijn meerdere die de Orange club badge niet kunnen bemachtigen. Blijkbaar werkt daar de link niet in en staat er blanco informatie waardoor er niks bekend is. Op deze manier zal het moeilijk worden de badge te verdienen.


Ugh @patrick2,

Totem heeft de vraag gesteld, en momenteel werd de link naar Orange Club inderdaad gewist omdat er genoeg leden zijn. Ik heb nog geen info over wanner het terug zal geopend worden.

Totem's groetjes,

Totem

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Totem  sorry hoor maar dat vind ik dus echt niet kunnen voor een klant. Er wordt dus een badge aangeboden die een klant kan verdienen , misschien wel zijn laatste voor een cadeau , en dan werkt de link niet enkel omdat er genoeg leden zijn ? 

Dan kan je die badge net zo goed bij iedereen weg halen en iets anders voor in de plaats zetten. Er is nooit bij die badge een voorwaarden gezet dat als er genoeg leden zijn dan kan je die badge niet verdienen. Dit vind ik zelf toch niet geheel kunnen hoor. Of er had bij moeten staan voor de eerste zoveel klanten of zoveel leden maar nu weten de klanten dus van niks. En iedereen wil die badge verdienen beetje raar. Een club kan toch nooit genoeg leden hebben. 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 5 ans

Hey @patrick2 ,

De link voor de Orange Club lijkt niet te werken?

https://orange.socratos.net/direct/panl/panelwebsite/banner

Ook geeft de app zelf geen link:

received_239617520845110.jpeg

 Alvast bedankt, Silke

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

Hier hetzelfde probleem en opnieuw instellen van de app zorgt ook niet voor een verandering. Mijn man krijgt hetzelfde te zien. Denk dat het een fout is van orange.. 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Bij mij werkt de link op de Orange Club website ook niet.

1 pièce jointe

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Silkyway  de Orange club is uitgeschakeld. Heb dit vernomen van Totem hier omdat de club vol is. Heb er zelf al een antwoord op gegeven dat ik het er niet mee eens ben dus er gaat bekeken worden of het terug open gezet kan worden. Zeg het er even bij voor ik straks tien topics zie het kan niet en hoort niet en dergelijke. Dus heb ze ervan op de hoogte gebracht dat ik het er dus niet mee eens ben. 

Pisteur expérimenté

 • 

33  messages

il y a 5 ans

Beste Sjamaan,

Ik ben een nieuwe Orange-klant en ben op verkenning aan het gaan in alle voordelen, badges etc. 
Ik heb uw info over de badges gelezen en heb direct een aantal vragen. Ik zal ze stellen met nummers bij.

1) Op mijn MyOrange app, zie ik mijn man als familielid staan, maar ik zie enkel mijn "verbruik" (gsm, bellen, sms, mobiel dataverbruik...). Is dat normaal?

2) Ik zie dat er verschillende badges te verdienen zijn. Kan men die badges ieder jaar verdienen, of zijn die eenmalig? Ik neem aan dat je maar éénmaal Tribe Sjamaan kan worden, en het duurt wel even eer je data lover bent, maar een data detox kan je verschillende malen doen...

3) Als ik uw tekst goed begrepen heb, kan ik mijn moeder, die Orange klant is op haar adres aan zee, ook lid maken van mijn familie. Kan zij dan haar cadeau's aan mij of mijn man geven? Zijn die cadeau's enkel de data of bv. ook een filmticket bij drie maanden klant zijn? 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 4 ans

Hallo,

Hoe verdien je de globetrotter badge ?

Volgens de beschrijving gewoon bellen/surfen/sms´en in verschillende landen. Heb dit al gedaan in aantal landen maar krijg de badges toch niet ?

 

Mvg Sven

 

Loading...