Profil de GetLoud82

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Planet B

Beste, ik heb op 06/05/2024 een Facewash Bar besteld als cadeau via Planet B.

We zijn ondertussen 03/09/2024 en heb mijn cadeau nog altijd niet ontvangen. Ik heb al regelmatig gemaild met Planet B; krijg telkens te horen dat het verstuurd is en dat ze vrezen dat er op het postkantoor iets is misgegaan. 
Als ik vraag wanneer ik het wel kan verwachten, zeggen ze mij dat deze zal verzonden worden wanneer we genoeg bestellingen hebben aangezien dit uitmaakte van een actie.

Super User

• 

8.1K  messages

@GetLoud82 goedemiddag,

heel jammer dit te lezen!

Maar de volhouder wint, wij kunnen er bij Orange niets aan doen.

Zij moeten dat opsturen, dus even volhouden is erg maar

er zijn zo meerdere die met die cadeaux rommelen.

Tag2023.jpg

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Vraag de details van de verzending en bel naar het bedrijf die de verzending regelde.

1  message(s)

Idem. Zelfde verhaal hier. 

Cadeautegoed van Orange als nieuwe klant, Ik kies voor een zeepje bij Planet B op 7 augustus 2025.

In diezelfde maand horen we dat de servers van Orange gehacked is geweest en dat er heel wat oplichters over uw persoonlijke gegevens beschikken nu, dus is het vertrouwen hierdoor toch wel onzeker geworden.

Los daarvan laat ik planet B weten dat er geen tracking of dergelijke gekregen heb en vraag waar mijn bestelling blijft: hun antwoord op mijn email is 'het zal in uw brievenbus komen, het duurt het wat langer omdat we via masspost versturen. Dit is veel beter voor het milieu, Houd er rekening mee dat er geen track & trace is."

Met andere woorden: je hebt geen idee of het legit is, of ze het gaan opsturen en wanneer.

Zeer spijtig en vooral zeer verontrustend de timing van deze twee gegevens samen..

Loading...