Apprenti pisteur
•
4 messages
Al bijna 2 weken geen wifi en geen internet
Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@Debbie81 We zijn allemaal klanten hier, en kunnen dus technisch niks doen.
Verbind eens een computer met de kabel aan de modem. Met een web browser tik je dan het adres 1.1.1.1 in bovenaan in de navigatie bar. Als je daar verbinding krijgt moet je je primary DNS in de modem op 1.1.1.1 zetten en de secondary op 1.0.0.1.
Heb recent ook problemen gehad waar mijn computer zei geen internet te hebben.
Om te wijzigen, zie Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)
Eer ik dit doorhad heb ik een paar dagen mijn phone als hotspot gebruikt
2
Debbie81
Apprenti pisteur
•
4 messages
il y a 4 ans
Bedankt voor de tip.... Net facebook aangemaakt speciaal om hun te kunnen contacteren....amai zeg
1
Pilchard
Pisteur expérimenté
•
11 messages
il y a 4 ans
Ik heb ook eens problemen gehad met WiFi die constant wegviel en hier was het opgelost met een modem swap.
Alles was in orde maar de tx en rx bleven verstoord.
De dns aanpassen is ook mogelijk.
8.8.8.8 & 8.8.4.4 ook een handige
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@tiziano-83 @Debbie81 Jullie zullen toch moeten bellen naar my Orange 5000 en de technische dienst om hulp moeten vragen 🧐.jammer genoeg .Hier kan je daarvoor geen hulp krijgen .
We zijn ook maar klanten technische dingen kunnen wij echter niet verhelpen .
En hier leest de klantendienst niets van deze problemen mee .
Raad je aan probeer te bellen of via Facebook of Twitter .
De technische dienst zal je heel graag helpen .
fijne dag 👋
Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.
0
0