Profil de Debbie81

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

mercredi 10 mars 2021 07:26

Al bijna 2 weken geen wifi en geen internet

Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Debbie81 We zijn allemaal klanten hier, en kunnen dus technisch niks doen.

Verbind  eens een computer met de kabel aan de modem.  Met een web browser tik je dan het adres 1.1.1.1 in bovenaan in de navigatie bar.  Als je daar verbinding krijgt moet je je primary DNS in de modem op 1.1.1.1 zetten en de secondary op 1.0.0.1.

Heb recent ook problemen gehad waar mijn computer zei geen internet te hebben.

Om te wijzigen, zie Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)

Eer ik dit doorhad heb ik een paar dagen mijn phone als hotspot gebruikt

 

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Bedankt voor de info Gregory😊

Ja ik post het hier omdat ik al meermaals heb gebeld naar de servicedesk en blijkbaar ligt het probleem bij Telenet. Iets met het IP-ADRES. Ik gebruik nu ook m'n telefoon als hotspot maar ideaal is dit niet. En in Corona tijden al helemaal niet . Niks van streamingdiensten op tv, dus je abonnementen zijn ook niet beschikbaar. Ben al jaren klant maar dit vind ik geen service. Kan niemand hier iets aan doen maar ik hoop dat toch iemand vd klantendienst meeleest ofzo😉

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Jammer voor je @Debbie81 maar de klantendienst leest hier niet mee.

Misschien kun je je geval kwijt via facebook/Messenger in een prive bericht aan Orange,  Vermeld ook je dossier nummer dat de klantendienst je heeft gegeven.

Dat het probleem bij Telenet ligt maakt het natuurlijk wat complexer.

Zou ook blijven bellen naar de service desk en een datum vragen wanneer het opgelost zal zijn.

Success in alle geval, en het ware niet slecht moest je ons op de hoogte houden van het verder verloop

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

il y a 4 ans

Bedankt voor de tip.... Net facebook aangemaakt speciaal om hun te kunnen contacteren....amai zeg

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Debbie81  Je kan het misschien eens vragen aan @Totem  of @patrick2  hebben al. Heel wat ervaring .

Misschien kunnen ze u helpen en zullen dat met veel plezier doen .Kei vriendelijk .

Probeer maar eens mocht je geen oplossing vinden .

Groetjes fijne avond

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

il y a 4 ans

Ik heb ook eens problemen gehad met WiFi die constant wegviel en hier was het opgelost met een modem swap.

Alles was in orde maar de tx en rx bleven verstoord.

De dns aanpassen is ook mogelijk.

8.8.8.8 & 8.8.4.4 ook een handige

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Pilchard 

fijn om te horen dat je het opgelost hebt met een modem swap.

zo zie je maar dat er voor alles een oplossing is . 

Hele fijne avond .

 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Bij mij valr het elke avond weg

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

Bij mij valt hij elke avond weg .

@Trientjee14 Je zal toch naar de klantendienst 5000 moeten bellen en de hulp van de technische dienst moeten vragen 🧐 zij zullen dan ,als het moet bij jou langs komen .,indien ze het nodig achten en zal gratis zijn mits de fout niet bij jou ligt. 

technische dienst zal samen met jou alles verlopen .

groetjes tinneke2 

Kan ook via Facebook je vraag stellen.Laat je weten als het opgelost is .

fijne dag!

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

Bij orange is toch ni alles in orde hoor

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@tiziano-83 @Debbie81 Jullie zullen toch moeten bellen naar my Orange 5000 en de technische dienst om hulp moeten vragen 🧐.jammer genoeg .Hier kan je daarvoor geen hulp krijgen .

We zijn ook maar klanten technische dingen kunnen wij echter niet verhelpen .

En hier leest de klantendienst niets van deze problemen mee .

Raad je aan probeer te bellen of via Facebook of Twitter .

De technische dienst zal je heel graag helpen . 
fijne dag 👋 

Hopelijk wordt je probleem snel opgelost. 

Loading...