Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
Apple Watch E-sim - Proximus kondigt aan!
Hallo iedereen!
Sinds een kleine maand tevreden overgeschakeld van Proximus naar Orange! 😉
Nu ben ik een fanatieke Apple gebruiker en kwam ik vandaag dit tegen :
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-maakt-esim-volledig-digitaal/article-news-1906145.html
Zal Orange dit ook snel aankondigen ?
Mocht Proximus dit voor Orange opstarten zou mij dit weer doen twijfelen om voor mobiel alvast weer terug te krabbelen…
Trickie
Pisteur vétéran
 •Â
65 Â messages
il y a 3 ans
@Icaru Orange ondersteunt de eSIM toch al een jaar (ook voor iPhones). Voor de Apple Watch is, voor zover ik weet, Telenet op dit moment de enige aanbieder van eSIM (maar hun eSIM werkt dan weer niet op een smartphone).
8
0
Gregory
Sage
 •Â
7.5K Â messages
il y a 3 ans
Dus @Icaru Proximus esim apple watch is voor volgend jaar
Bij Orange zit het ook in de pipeline - alleen nog niet direct Re: Esim apple watch - Page 2 - Tribe (orange.be)
0
0
Icaru
Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
il y a 3 ans
Wat is Orange's officiële standpunt hierin ?
0
0
Anonymous User
4.4K Â messages
il y a 3 ans
Via Orange kan je al LANG een eSIM activeren via de MyOrange app ... dus het komt er op neer dat Proximus hier te laat is , bij Orange kan het via hun app al een tijdje.
@Totem : Wanneer is het mogelijk om je via de MyOrange app in te loggen gewoon met je email & ww ??
Groeten
1
0
SVB
Pisteur vétéran
 •Â
70 Â messages
il y a 3 ans
Ik hoop vooral dat Orange dit ook leest, en zelf snel werk maakt van esim ondersteuning voor Apple Watch en andere smartwatchen 😉 We wachten er al veel te lang op.
0
0
plaske12
Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
il y a 3 ans
Ik ben naar Orange gestapt voor het wifi-bellen (geeen bereik in huis) maar nu proximus dit ook heeft, en misschien eerder is met de apple watch!? Dan stap ik ook meteen terug vrees ik. De belofte hangt nu toch al 4 jaar in de lucht
0
0