Profil de Eveline2

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Flybox Hoeveel data

Ik had graag van mijn Flybox geweten hoeveel ik al verbruikt heb van mijn abonnement.

Ik kan niet inloggen op de klantenzone doordat ik geen puk- code als internetnummer heb. 

Gisteren toen ik in een online les zat viel mijn internet uit... zeer vervelend.... Bleek mijn data opgebruikt te zijn. Toen kreeg ik een scherm met mijn verbruik, heb die pagina opgeslaan in mijn favorieten, op deze pagina kan ik nu niet meer, buiten gebruik. 

Heeft iemand een idee hoe ik dit op een andere manier kan nagaan? 

Super User

 • 

8.1K  messages

@Eveline2  goedenavond,

Heb jij je wel al geregistreerd? 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Wat bedoel je met geregistreerd? 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Eveline2  het geen wat @Josette  bedoeld is dat je een registratie hebt gedaan in de klantenzone. Je kan dus in de klantenzone een registratie doen met je email adres en een wachtwoord. Als je dat gedaan heb kan je daar je verbruik in opvolgen. Als je niet weet hoe je daar komt :

* www.orange.be 

* rechts boven in de hoek staat dan klantenzone

* registreer je met een email adres en een eigen bedacht wachtwoord.

* bevestiging mail om je email adres te verifiëren

Dan kan je na die registratie inloggen en dan kan je je verbruik opvolgen. Ook de ander dingen zoals Orange Thank You of je verbruik voor de gsm al dat soort zaken staan daar in beschreven. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Ja, maar op facturen staat geen internetnummer waardoor ik mij niet kan registreren. 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Eveline2  je hebt geen internet nummer nodig. Je dient de stappen te volgen die ik heb gezegd en dan kan je je registreren. Dus weet niet heel goed wat het probleem is. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Ik ook niet.... 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Eveline2  kan je ook uitleggen waar het verkeerd gaat eventueel met een screenshot ? Want weet niet geheel wat je doet of wat er eigenlijk verkeerd gaat. Op deze manier zal het moeilijk worden om een concreet antwoord te geven. Ik eb je de stappen gegeven wat je moet doen en meer kan ik niet doen. 

Nu ik er over denk aan je internet nummer vermoed ik dat je het gsm nummer bedoeld wat aan de Flybox gekoppeld is ? Dat kan je terug vinden op je papieren , als het dat is wat je bedoeld. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Ja dat internetnummer staat duidelijk aangegeven op de site waar deze terug te vinden is, op de factuur. Deze staat niet op mijn facturen (geen idee wat de reden is). 

 

Ik onderneem de stappen zoals jij ze zegt.. Ik heb nog geen log-in dus ga naar 'ik schrijf mij in'. Hier word dan gevraagd naar een internet nummer, die niet aangegeven staat op mijn facturen. 

Eveline2_0-1606387711146.png

Eveline2_1-16**bleep**70.png

Eveline2_2-1606387748537.png

Eveline2_3-1606387909730.png

 

 

Loading...