@DRAGONRIDER555 wat bedoel je hier precies mee ? Kan je wat specifieker je vraag stellen want met je titel zijn we niet veel. Je kan anders eens in de tips&tricks kijken hoe je het beste een topic aanmaakt. Bij topic niet enkel een duidelijke titel maar ook een duidelijke beschrijving van je vraag of probleem. Op die manier kunnen we gerichter antwoorden.
@dacovaz Daarvoor ga je de klantendienst moeten contacteren of via Facebook een bericht sturen. Voor Facebook heb je wel een account nodig. Hier is geen klantendienst wij zijn ook allemaal klant en kunnen dus technisch niks doen of aanpassen.
patrick2
Sage
 •Â
11K Â messages
il y a 5 ans
@DRAGONRIDER555 wat bedoel je hier precies mee ? Kan je wat specifieker je vraag stellen want met je titel zijn we niet veel. Je kan anders eens in de tips&tricks kijken hoe je het beste een topic aanmaakt. Bij topic niet enkel een duidelijke titel maar ook een duidelijke beschrijving van je vraag of probleem. Op die manier kunnen we gerichter antwoorden.
0
Josette
Sage
 •Â
7.5K Â messages
il y a 5 ans
@DRAGONRIDER555 goedemiddag,
en van mij krijg je deze:
0
Xkll
Pisteur confirmé
 •Â
6 Â messages
il y a 5 ans
Bedoel je geen gratis 5gb bij je abonnement?
0
Davy15
Pisteur confirmé
 •Â
7 Â messages
il y a 5 ans
Beste
Bedoel je de 5GB via de orange thank you?
Mvg
Davy
0
dacovaz
Apprenti pisteur
 •Â
2 Â messages
il y a 5 ans
Beste,
Ook bij mij zijn de 5 Gb niet geactiveerd.
Is het mogelijk dit te activeren aub?
**bleep**9
4