Profil de Larske00

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

jeudi 10 août 2023 18:20

Geen wifi meer/dringend!!

Wij hebben sinds 3 dagen geleden geen internet meer. Alleen het powerlampje brandt op de modem. (Zie foto). Eergisteren hebben we naar de technische dienst gebeld maar deze kunnen pas vanaf 21 augustus komen, terwijl ik midden in mijn examens zit en het internet echt nodig heb.. we hebben alles geprobeerd, maar niks werkt. 

-alle kabels uitgetrokken

- reset

- modem knop ingehouden voor 6 seconden, het wifi icoontje brandt dan heel even, maar valt naar 2 seconden uit. 

Kunnen jullie mij a.u.b helpen? 

Screenshot_20230810_201432_Chrome.jpg

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Larske00 een goedenavond,

je vraag 2 keer stellen heeft weinig zin en

zal niet sneller werken.

Toch zal je het moeten doen met de klantendienst.

Wij kunnen je daar niet mee helpen.

Jammer doe een bericht via FB Messenger een bericht.

Succes. 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 2 ans

@Larske00 

Aangezien je al gebeld hebt en ze je een afspraak hebben gegeven gaan we hier niet meer kunnen doen. We kunnen de stappen overlopen , stekker eruit , reset en dat soort dingen maar dat heb je al gedaan. 

Vrees er dus voor dat je dient te wachten op de technieker. Enige wat je nog kan proberen is eens terug bellen en toch uitdrukkelijk vragen of er echt niet iemand eerder kan komen. 

En als het zo dringend is dan kun je een dringende afspraak vragen maar die is betalend. Dus hoe dringend is het voor jou en heb je er de betaling voor over ? 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Er is iets mis met de modem, denk ik.  Of de coax kabel zit niet goed in de modem

De leds branden niet van  ( en moeten in deze volgorde eerst knipperen en dan blijven branden)

  • DS (DownStream)
  • US (UpStream)
  • OnLine

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

il y a 2 ans

@Larske00 

Is het probleem al ondertussen opgelost? Wat was het probleem?

Mvg

Helen1

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 2 ans

@Larske00 

Hebben  ze ondertussen al geweest voor je modem.  
Want je hebt elke stap juist gezet . Misschien lag het aan een defect , hopelijk 🤞 is alles in orde geraakt en werkt alles nu perfect 👍. Als de fout niet bij jou ligt vragen ze geen extra kosten . Indien wel dan betaal je meer . Maar ze kunnen dat ook van bij hun de technische dienst .Van daar 👉 uit zeggen ze wat je moet doen . En dan kunnen ze alles nagaan en helpen zij u alles terug in orde te brengen zonnetje komen ze dan aan huis 🏠. Maar omdat al een tijdje geleden is zal het wel opgelost zijn . Fijne groetjes tinneke 2/

Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...