Geaccepteerde oplossing
Ik kon oproepen starten, maar ging niet over en als iemand mij belde dan ging mijn telefoon niet over, kreeg ik enkel het bericht van gemiste oproep. Toen ik mijn 2G manueel aanzette ging het wel. Er waren geen storingen/dekkingsproblemen gemeld. Graag hierbij uitleg en een oplossing.
Vraag
•
Netwerk
14
1
0
Ik wil mijn ubisoft account linken met mijn telefoonnummer maar ik krijg geen foutmelding van ubisoft maar ik krijg ook geen bericht van ubisoft om men nummer te verifiëren. Wat moet ik doen om mijn probleem optelossen.
Vraag
•
Tips & Tricks
20
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik probeer jullie al een hele week te contacteren maar lukt niet via de chat. Ik heb al een week geleden een simkaart aangevraagd en deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen internet momenteel op mijn gsm. Ik hoop eat jullie hier een verklaring en compensatie voor hebben. Mvg Anouk
Vraag
•
Veiligheid
34
1
0
Officiële oplossing
Hallo ik wil de Orange mobile serenity plus child app installeren maar dit lukt niet. als ik de website goed begrijp, installeer ik dit op de gsm van mijn kind? of ook op mijn gsm? ik zie dat de dienst is geactiveerd in mijn eigen Orange app - so far so good. dus ik installeerde (voorlopig) de app e
Vraag
•
Veiligheid
24
1
0
Ik ben beheerder van een Google Workspace, om mensen toe te voegen als gebruikers moeten deze hun account verifiëren via een sms-verificatie. Één van onze gebruikers heeft Orange als provider. Bij het ingeven van haar telefoonnummer krijgen we de error dat de provider dit niet is ondersteund. We heb
Vraag
•
Veiligheid
27
1
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er problemen met het telefoonnetwerk? Ik kan nl.niet tefoneren. Heb wel toegang tot nternet en tv.
Vraag
•
Tips & Tricks
35
1
0
We zien momenteel steeds meer fraudegevallen waarbij oplichters zich telefonisch voordoen als Orange. Hun doel? Je vragen om bepaalde handelingen uit te voeren in My Orange of de Customer Zone. Zodra ze toegang hebben, kunnen de fraudeurs bijvoorbeeld een aanvraag voor een nieuwe simkaart indienen e
Artikelen
•
Veiligheid
168
1
0
Good day ! I tried to do the card, but they said they have troubles with the system and i need to come back later. I did not have time for that so i bought different sim, i did not receive a sim by orange nor used it once, i use completely different provider. Now i keep receiving invoices and paymen
Vraag
•
Tips & Tricks
28
1
0
Tijdens een uitgaand gesprek had ik iets geks: de persoon die ik belde nam niet op, daarna kreeg ik een opgenomen stemboodschap zoals bij voicemail. Die stem vroeg om mijn taal, mijn gsm‑nummer en een pincode. 😯 Ik heb opgehangen omdat ik het niet vertrouwde. Herkent iemand dit? Is dit phishing of
Vraag
•
Veiligheid
47
1
0
Waarom is het netwerk al twee dagen niet zichtbaar op de simkaart van geen enkele telefoon?
Vraag
•
Netwerk
42
1
0