Apprenti pisteur
•
5 messages
Nieuwe sim - geen internet
Gisteren een nieuwe sim kaart gaan halen (oude verlopen op vakantie). Volgens de verkoper (orange shop nieuwstraat brussel) ging alles binnen de 2u in orde zijn en moest ik niets meer doen. Maar na 28u heb ik nog steeds geen internet.
alle oplossing van de orange help doorlopen: heropstarten meerdere keren, in- en uitschakelen van opties, herinstellen van gegevens, ... niets werkt
alle andere zaken werken wel: bellen, sms, ... enkel internet niet

Gregory
Super User
•
7.8K messages
Al gezien hier, @flammens
Kan een paar dagen duren
Re: FlyBox + Surf extra card - Tribe (orange.be)
Opgelost: Activatie surf extra card - Tribe (orange.be)
1
flammens
Apprenti pisteur
•
5 messages
We zijn een week verder en nog steeds geen internet. Fijn dat je als trouwe klant met 19 jaar en 9 maand nog niet eens een reactie kan krijgen van Orange zelf. Misschien wat minder inzetten op nutteloze cadeaus en wat meer op service
1
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@flammens
Heb je de sim kaart in een ander toestel geprobeerd? Mss is er iets mis met je gsm? Je moederblad? Je speaker? .... deze dingen waren bij mij ook het geval. Ik heb altijdc2 gsm's en de sim kaart werkte prima in mijn andere toestel + internet, het lag aan de gsm in mijn geval. 2 x gerepareerd, 3de x onherstelbaar verklaard ondanks dat het een nieuwe Samsung toestel was.
Maar nu weet ik dat ik het altijd kan checken met een ander toestel om te weten of het nu echt aan de chip licht of niet.
Ik zou dat eens proberen.
Veel succes en moed!
1
0