Profil de Reuske

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

jeudi 11 mars 2021 11:08

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)

Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.

Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@Reuske  

Misschien kan je eens hier lezen in de link om je wat verder op weg te helpen.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox

 

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Sorry Patrick 2 deze link en gebruikshandleiding heb ik gevolgd, alleen, en nog eens samen met Klantendienst alles werkt alleen deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat

Sage

 • 

11K  messages

@Reuske  

Of je hebt een verkeerde simkaart of je simkaart is nooit geactiveerd maar dat weet ik dus niet. 

Kan je niet ergens naar een ditchsbijzijnde shop gaan en je simkaart omwisselen ? Of het daar eens navragen ? 

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Ik heb alleen verschillende keren, en daarna ook nog eens samen met Klantendienst deze gebruikshandleiding opgevolgd, alles op de flybox werk uitstekend, wifi verbonden met tablet maar zonder internet toegang, alleen simkaart wordt niet aanvaard,

Sage

 • 

11K  messages

@Reuske  

Zou eens naar een Orange shop gaan en je simkaartje laten omwisselen. Kan zijn dat er tijdens de activering iets misgelopen is. 

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Ja dat messchien wel maar ik had 45min telefonisch contact met klanten service, waarom geven ze daar dan niet de oplossing in plaats van mij te laten wachten tot ze mij terug bellen

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Ja,ja, en zo wordt ik langer van het kastje naar je weet wel gestuurd

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Ik begrijp niet goed, mijn sim in een foon steken met pin uitgeschakeld hoe kan de code gevraagd worden terwijl de sim in de flybox zit als ik deze in de foon heb gestoken??

Sage

 • 

7.2K  messages

@Reuske 

Hetgeen ik bedoel is het volgende:

  1. Haal de sim uit uw FlyBox
  2. Steek de sim in een foon
  3. Na het opstarten, ga in de settings en zet  het vragen van de pincode bij het opstarten op "uit"
  4. Bewaar de instellingen
  5. Haal de sim uit de foon
  6. Steek de sim opnieuw in de FlyBox

Wanneer je nu de FlyBox opstart zal de sim dus geen pincode meer vereisen, die je sowieso niet kan ingeven in de FlyBoX.

P.S. Ik heb het dus wel degelijk over de code bij het opstarten van de foon met sim, dus niet de vergrendeling code van de foon tijdens gewoon gebruik.

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Ok dank u, ik begrijp het nu en ik zal het proberen,later laat ik u het resultaat weten

Reuske

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Geachte Patrick 2,ik heb de simkaart in mijn pinvrije foon gestoken, deze werkte perfect zonder pincode te vragen,ik kon surfen, en mailen zonder internet problemen.

Daarna de kaart terug in mijn flybox, zelfde probleem als voordien,de box werkt.,geen problemen alle lichtjes 7witte,en 1lichtblauw lichten op.

Mijn tablet koppelen gaat perfect,signaal sterkte uitstekend, alleen bij het  instellen als hoofd browser staat er geen internet toegang, en krijg ik een bericht inloggen op het net nodig (melding/goedkeuring vereist)als ik dan klik om in te loggen, krijg ik dan opnieuw dezelfde melding (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat

Dat was het

Groetjes

Reuske

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 4 ans

@Reuske 

Klinkt misschien dom of je hebt het mss al gedaan: steek de sim eens in een foon en zet de pincode uit. Als die pincode gevraagd wordt terwijl de kaart in de FlyBox zit heb je dus een probleem ....

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Nee niet opgelost, ik heb dikke vingers,per ongeluk verkeerde mogelijkheid ingedrukt

Sage

 • 

7.2K  messages

Normaal kunt ge dat weer ongedaan maken. Rechtsboven op de drie verticale puntjes klikken, dan gaat er een menu open en daar dan "niet de oplossing" of zoiets, aanklikken.

Sage

 • 

7.2K  messages

Wel niet te lang wachten, ge hebt maar een uur de tijd na de post om die aan te passen.

Sage

 • 

7.2K  messages

Het zou ook kunnen dat je een andere button beneden hebt staan (dus daar waar voordien "oplossing" stond), dus niet via de drie puntjes. Het is al lang geleden dat ik nog in die menu's geweest ben ...

Enkel de topic starter kan dat zien.

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Niet opgelost

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Problemen zijn opgelost ik heb de verkeerde knop ingedrukt, sorry per ongeluk

Reuske

Loading...