Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

lundi 3 janvier 2022 20:00

De babbelhoek van de maand januari.

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Solution acceptée

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Aan @Cdt24801  ook aan andere meelezers

een nieuwe frisse babbelhoek voor deze maand.

Slaap lekker tot morgen.

Sage

• 

7.2K  messages

Dankuwel @Josette , ik wist dat we op u konden rekenen 😁

En alweer een mooie en originele hoofding. Ik ben voor zoiets niet in de wieg gelegd, maar jij duidelijk wel hé.

Thx again 😁

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen maak er een fijne dag van. 

@Cdt24801 merci, met veel plezier gedaan.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 enz…

en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen, 

@Josette het is mooi de babbelhoek fris en fruitig. Bedankt 🙏.

Het is nog donker en al bijna 9u hou ik echt niet van . En weer hebben mensen de regen moeten trotseren met overstroming in hun huis 🏠. Hier bij ons ook . Hele huizen onder water 💦
Wat een ellende! Verschrikkelijk 😥.En ze geven nog regen ️. 
Ook nieuwe ziekenhuis opnames stijgt weer en besmetting stijgen fors jeetje houd het dan nooit eens op . Het jaar begint niet heel goed . Maar toch moeten we erdoor. Blijven vechten eigenlijk tegen de bierkaai maar voor hoe lang nog . 
Hoop dat er betere tijden komen want iedereen is aan het einde van zijn latijn . 
wens jullie een fijne dag 👋 

Wees voorzichtig by safe!

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Beste wensen iedereen.

Ps: Ja ik ben hier nog . (Ik volg het nog , maar actief hier zal minder zijn , er zijn genoeg mensen die kunnen helpen hier)

( waarom zou ik dan moeite doen? ) .  (Dus als Orange klant volg ik het wel).

Jullie lezen me hier nog genoeg , maar zal zijn als ik zelf iets ontdek ofzo.

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 

Ps : Gelieve mij niet meer te benoemen in jullie berichten , als je mij nodig hebt lees ik het wel.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous zal ik zeker doen . Ik ga nu een dutje doen .Heb er begrip voor . 😉 Was een zware voormiddag. 
wens je een aangename dag fijne groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Even mis twee keer zelfde . Was even in de war 🤔. Ga je goed . Ik laat wel zeker iets horen als je iets voor mij kan doen fijne groetjes tinneke2 

knuffel 🥰 

Sage

• 

7.5K  messages

@Anonymous  er zijn er nooit teveel wel?

Ik zal proberen eraan te denken. En veel is hier niet 

meer te doen de laatste tijd.

Fijne avond.

Sage

• 

7.2K  messages

OK, Big Modder, Komt in de sakosj . Zonder mentioning, zoals gevraagd 😁

Sage

• 

11K  messages

il y a 4 ans

Goedemiddag allemaal. 

@Josette weer een fris en fruitige nieuwe babbelhoek ! Wist wel dat het goed ging komen. 

Vandaag weer dinsdag mijn week zit weer op de helft gaat snel ( komt omdat ik op zondag begin ). 

Dus dat wil zeggen dat het bijna weekend is voor mij. 

Niks speciaals vandaag dus aan iedereen dan ook een fijne dag verder.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Midden van de week, maak er een fijne dag van.

Droog en een jasje frisser.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle medelezers en binnenkomers, 

Goedemorgen,

@Josette Het is hier inderdaad weinig te beleven de laatste tijd , heel jammer als je zo je best doet om zo een mooie babbelhoekje te maken . Maar het is hier komen en gaan . Zo zit het leven in elkaar ! En soms hebben mensen weinig of niets te vertellen. Maar volgen je wel dat is toch ook 🔝

Vanmorgen is mijn zusje binnengegaan om de start voor haar operatie vol goede moed . De strijd kan beginnen. Het wordt hard gevecht . Met vallen en opstaan. Zo zie je maar alles is niet rozengeur en maneschijn. 
Ook de winter ❄️ keert terug met ijzel en stormtijd in de namiddag. Dikke kledij mogen we terug aandoen . Een gevaarlijk weertje voor nog meer ongevallen . Dus wees allen op je goede en pas je rijstijl aan . 
lieve vrienden een fijne dag hou het veilig ook wat de pandemie 😷 betreft want de klinieken  :het stijgt weer volle bak , verpleging en dokters worden heel moe en vallen zelf uit en wat dan…

fijne d g allemaal 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag allemaal. 

Het was idd koud deze ochtend toen ik vertrok maar dikke jas aan en dan voel ik het minder. 

Voor de rest niet veel te vermelden enkel werken vandaag en dat morgen de laatste is dus daarna is het weekend. 

Voor alle nog een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Het is inderdaad echt koud , we moeten er echt weer aan gewoon worden . Brr .

De operatie is goed verlopen net telefoontje gekregen . Maar er mag maar één persoon haar bezoeken . Zal nog een tijdje duren eer ik haar terug zie . Mis haar nu al heel erg . Dat is al een goed teken had heel veel honger en dorst. 
wens jullie een fijne avond groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Tinneke, ik bedoelde het hele forum.

Sterkte voor jullie.

Patrick, op koud weer kan je, je kleden.

Dan gaat veel ongedierte de deur uit hoop ik.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @MustafaY @Anonymous @david41 @Hippie1727 @RobinCP @Fabienne1 en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen,

Josette ach zo ja het is overal stilletjes heb ook een gekeken . Bedankt komt wel goed dat hopen we althans want we hebben nog niet veel te horen gekregen.

vandaag is het minder koud, mijn regenton begint behoorlijk gevuld te geraken , er kan wel nog veel bij goed voor de zomer voor de planten . Bespaar ik toch al heel wat water 💦 🤪

Die donkere dagen ,dat het maar vlug weer wat ludiche in ons huisjes komt , hou ik toch meer van , een mens wordt er een beetje 🤏 teneergeslagen van . In de donker en met lichten is alles toch anders in huis pff .

De beestjes kunnen tegen alles warmte en koude verdorie 🤬 blijft maar duren . Zou zo graag eens op bezoek gaan bij mijn tantes in klooster. Heb ze al twee jaar moeten missen . Voor hun veiligheid kan ik er niet heen.😥

Patje niet al te veel kou gehad . Neen zeker met je dikke jas aan . Straks wat rusten en dan zeker weekend vrijdag in gaan ?? 
fijne dag verder werk ze nog !

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag allemaal. 

Ja de laatste voor mij @Tinneke2  en @Josette  dan is het weekend. 

@Josette  heb een dikke jas hé dus kleed me er wel op maar heb niet graag koud 🙂 

Voor de rest niks bijzonders. 

Dus aan allen nog een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ben wat laat om te antwoorden komt omdat mijn zusje al naar huis mocht vandaag . Dus ben ik vlug een boeketje bloemen gaan brengen samen met mijn moeke . Want ze moest al uit de kliniek omdat er te veel opnames waren wegens Corona. Nu veel oefeningen doen met haar arm want klieren zijn ook weggenomen om geen dikke arm te krijgen volgende donderdag weet ze wat de resultaten zullen zijn van haar **bleep**gezwel en welke chemotherapie en bestraling ze zal krijgen . Ze had aan haar een oog een bloeduitstorting. Nu moet ze veel rusten . De operatie is geslaagd . Verder is het dus weer afwachten …

wens je een hele fijne avond ook voor de rest van de babbelhoek . Kerst allemaal opgeborgen bij mijn ouders en alles weer netjes gepoetst. Was en plas gedaan . Nu relaxen en de woef aandacht geven . 
doei 👋 groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.2K  messages

Tja @patrick2 , gij gaat die dikke jas wel nodig hebben hé, zo vel over been dat gij zijt 😁

Ik ben redelijk goed geïsoleerd, maar dat wil niet zeggen dat ik koude plezant vind. Neen, maar te warm is al even onaangenaam.

Maar dat wisten jullie al hé 😎

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Oei Stefaan, dat durf ik niet te zegen wel denken hahahaha. 😋

Tinneke, goed nieuws om te lezen.

Ja erg is dat zo snel uit ziekenhuis niet normaal!

Hier de was en plas van de afgelopen dagen gedaan en terug in het ritme van

alle dagen komen.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 

En alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

@Cdt24801 jij kan het weten want je hebt Patje al gezien . Maar zo erg zal toch niet zijn toch 😉… och heb ook altijd kou en kleed mij goed , hou er gewoon niet van laat Dede warm zomer  maar weer vlug komen . Ben geen winterse tipe 😀

@Josette ze vond het niet fijn om al naar huis te moeten want niet veel rusten kan ze niet ,dagelijkse sleur ,maar ze moet ik ga een handje gaan helpen . Langs de ene kant kan ze daar geen virussen op doen . Dat is ook positief.

We komen heel vlug in ons dagelijkse gewoonte en sleur dat verleren we niet hè Josette . ☺️.We moeten ons bezig houden anders is leven best saai . 

Vandaag nog gedroogde bloemen halen en dan kan ik verder decoreren aan mijn boekenkaften en ze geven als geschenkjes. Een voor mijn zusje voor haar vele recepten in te schrijven ✍️
@patrick2 veel wind en maar een graad of 6 en weer regen . Kleed je weer maar goed 👍als je buiten gaat ,  niet alleen een koffietje een goed ontbijt . Alhoewel ik kan ook niet direct eten als ik opsta😀
Alvast een fijn weekend voor u te gemoed ,want als ik me niet vergis gaat het weekend voor u in .

fijne dag iedereen 

Doei 👋 groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag iedereen. 

Voor mij is het al weekend , voor de meeste andere ook waarschijnlijk aangezien het al bijna avond is. 

@Cdt24801 idd en dan heb ik het snel koud.

@Tinneke2 vandaag ga ik niet meer buiten ben net pas wakker en moet nergens meer heen deze avond. 

Voor de rest niks te melden er is niks nieuws. 

Dus wens iedereen nog een fine dag verder. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ik zit in dikke **bleep** mijn Mac Pro krijg ik niet meer ontgrendeld is een hangslot op en ik weet niet hoe ik hem open krijg dus weer kosten . Wens je een fijne avond 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Dat is niet gezegd dat je kosten hebt he je kan altijd een PM doen dan kan ik je misschien helpen heb ook een MacBook Pro zoals je weet 🙂 Wel dan een afbeelding erbij of zo want anders heb ik nog geen idee waar je over spreekt. 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijn weekend toe.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous fijn weekend voor u ook . Groetjes tinneke2 x 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Het is weekend voor de werkende onder ons.

Zo mooi die sneeuw in de Ardennen, maar ocharme die mensen

hun zaken gaan eraan als je maar 2 dagen per jaar kan openen.

Fijne dag verder ik ga kokerellen vandaag  voor de vriezer.

Sage

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette ja ik ben ook al opgestaan het was 5 uur en klaar wakker. 

Dat is nu natuurlijk met die nacht diensten je kan op tijd naar bed gaan maar slapen heeft geen enkele zin. Heb twee uurtjes of zo geslapen en dat heeft geen zin hé als je elke ochtend pas tegen 8 uur gaat slapen. Maar goed zal straks of zo wel gaan slapen denk ik zal nog zien ben nu toch wakker. 

Sage

• 

7.5K  messages

@patrick2  hoe laat ben je dan thuis?

Dan maar effen de krant lezen of surfen.

Sage

• 

11K  messages

@Josette 

Ik werk van zondag tot en met donderdag dus eigenlijk vrijdag ochtend. Dan vanaf dan heb ik weekend en begin ik zondag nacht weer. 

Nu is het op vrijdag zo dat mijn partner heel de dag werkt en vroeg opstaat en dus wel op tijd gaat slapen. Ik ben mee naar bed gegaan heb tv gekeken en twee uurtjes geslapen en klaar wakker ben. 

Ik kom elke dag rond kwart voor 8 thuis ff een sigaret en dan naar bed ff tv kijken en rond 9 uur gaan slapen. Rond 16 uur sta ik dan pas op om natuurlijk weer te gaan werken rond 21:15 uur vertrek ik tot 7 uur de ochtend op het werk.

Maar ik raak snel gewend aan dit ritme omdat ik een echt nacht mens ben dus heel moeilijk is dat niet. Maar ja nu is dat wel vervelend dat ik dus straks moet gaan slapen want een ander ritme is er niet en moet ook niet. Anders is het helemaal een soep.

Sage

• 

11K  messages

@Josette 

Dus ja een beetje surfen zal er wel inzitten de gazet is voor straks 😉

Moet gewoon nu een beetje mijne draai gaan zoeken voor de weekenden want het was pas de eerste week. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @david41 @Hippie1727 @RobinCP en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen,

Ben ook al van 5 u wakker geen oog dicht gedaan . Heb alle uren van de klok gezien . Pff . Wil jullie nog eens bedanken voor jullie hulp voor mijn pc maar zoals Patje zegt denk inderdaad dat hij ten eerste veel te oud is en de geest gegeven geeft . 
Nu nog nadenken de welke want wil zeker een kleinere te zwaar van gewicht want moet hem mee sleuren bij mijn ouders en er moeten heel veel foto’s op kunnen  voor dia’s naar foto’s om te zetten .

Ja ik weet het mijn ouders hebben in hun jonge jaren er wat gemaakt en willen dat nu graag in foto’s. 😉

Patje je zal het gewoon moeten worden het ritme om in je bed te kruipen en wat te slapen want zo ga je het niet lang vol houden hoor . Straks oververmoeid.zal wat zoeken 🔍 worden om het ritme te behouden . Zo is dat met alles . 

En daar gaan we dan weer naar de 5 de besmetting 😷 hoe kon het anders nu komt het leger . Straks iedereen in het gareel . Wat te laat van de politiekers vind ik op naar de vierde spuit 💉

Mensen krijgen er  stilletjes aan genoeg van en het wordt nog erger in stijgende lijn . Straks valt alles stil . …En dan …

Hou het veilig !

fijne dag 👋 ga wassen en plassen ! 
tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Koop een Macbook terug dat is een kleine raad die ik je geef. En eventueel neem je er apple cloud opslag bij voor die paar euro per maand zodat je voldoende opslag hebt. Meeruitleg als je dat wil roep je me maar op in je topic 'pc' 🙂

Ja voor de rest het ritme even zoeken maar dat komt wel. Gewoon een gewenning maken dat ik ook op vrijdag niet vroeg het bed in ga dus dat ik dan op blijf , film kijken of zo. Dan ook laat het bed in dat ik kan slapen en dan moet ik op zondag voor ik ga werken niet bij slapen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Oke Patje ga ik zeker doen als ik er ene ga kopen zal ik in mijn topic je het vragen . 

Je zal het vlug gewoon worden het slapen gaan verder wens ik je een fijne heerlijke dag toe geniet er van in alles wat je graag doet . Hier heb ik een prachtige een schijn van  licht rode wolken jammer zit achter  de takken en heel laag .  
fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 @Josette @Cdt24801 

Goedeavond ,

tussen de harde regenvlagen heb ik toch vlug even mijn boodschappen gedaan want van al dat zoeken naar een MacBook en ertussen in de was en de plas te doen kreeg ik ferme honger . 
Dus heb ik in de winkel mijn oude MacBook afgeven voor Recycle! En een nieuwe gekocht want ik was al klant in de winkel . Dus ik mijn stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ik geen klein korting kreeg eens goed naar de baas beteuterd gekeken en .😂🤣toch wat afgedaan . 
Wie niet waagt niet wint dacht ik . Heel blij moet wel een paar weken wachten want ze hadden hem niet binnen iets betere gekocht Maar heel goed de raad van @patrick2 gevolgd .

@Cdt24801 bij een zeer oude MacBook veranderen ze niets . Daar halen ze alleen de vijsjes  uit en de rest is voor  vuilbak Recycle!. Heb het gevraagd .

Nu nog even strijken en dan stopt het voor vandaag . 
chillen met de woef  en zeteltje in . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.2K  messages

Dat is dan toch niet milieuvriendelijk van Apple hoor Tinneke ... Ook MacBooks bestaan uit printplaten en elektronische onderdelen. En dat kan allemaal gerecupereerd worden.

Wat schuilt er achter ... Wie het weet mag het zeggen ...

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Dat maakte die gast mij wijs of dat waar is weet ik niet de baas geeft dat op dat moment niet gehoord . Zal hem dat eens vragen of aan Apple zelf . Want zou het wel heel straf vinden. Maar wie ben ik om daar iets over te zeggen . Je hebt gelijk in dat opzicht . Ik vroeg ook voor te recupereren hoor . En niet voor andersom . Hij was nog zeer jong ook hè . 😏

Fijne  avond Stef en we dromen verder naar morgen 🤩🤩..

tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

De soep pruttelt!

Tinneke succes met je nieuwe aankoop.

Amai die kosten geld. 🙄 Voor ons niets van Apple in huis.

Fijne zondag allemaal.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801en alle medelezers en binnenkomers 

Goegemorgen ,

@Josette koop dan ook nooit veel heb er dan ook lang voor gespaard. En kan alleen maar mat Apple werken ,en altijd tevreden over geweest . 
Bedankt Josette zat wel al een jaar zonder en mis het wel een MacBook 💻 

Straks eens lekker gaan eten ze mag eens voetjes onder tafel schuiven moet eens niet koken .mijn dag kan niet meer stuk . 
En zeker nu niet want zonnetje schijnt na een woelige nacht met regen en zure wind 💨 bah . Grote takken in de tuin opgeraapt en heel veel amai . Was erg .☺️

fijne zondag iedereen 

doei 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag allemaal. 

@Josette lekker verse soep dus lat het smaken 😛 

@Tinneke2 en @Cdt24801 die MacBooks zijn eigenlijk complexe apparaten die je best niet uitklaar haalt en ook best niet zelf maakt. Als ze zeggen kapot is het ook echt kapot dan kan je het beste een nieuwe kopen. 

Apple raad trouwens ook niet aan , zoals in windows , de onderdelen te vervangen en waar ga je die kopen? In elke pc winkel zijn windows onderdelen te koop maar voor Mac zijn er geen onderdelen of toch erg weinig als ze al te vinden zijn. 

Voor mij deze avond terug werken dus het weekend is al gedaan. Maar geen probleem zoals men weet. 

Voor iedereen nog een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Daarom hem ook in de winkel afgegeven mijn oude MacBook 💻 kon er toch niets meer mee aanvangen . 
fijne namiddag verder 

en werk ze deze nacht .☺️😉

groetjes tinneke2 

En nog eens bedankt 🙏 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

De kop van de week is er, een fijne dag voor allen.

Sage

• 

11K  messages

Goedemiddag allemaal. 

Hat was koud vanmorgen toen ik naar huis ging idd @Tinneke2 maar van flinke vrieskou was niet veel te zien bij ons. 

De spits is er al af de werkweek is al begonnen voor mij. 

Heb niet veel bijzonders dus dan zeggen we iedereen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Dan heb je geluk gehad hier ferme mist 🌫 en mijn wagen was bevroren . Zag echt wit en het is al ne wikte wagen 😂,bedoel dan ook de ruiten . Dat beloofd weer vannacht terug want ,hier weer bar koud . En ben ook wat ziekjes . Verkouden 🤧. Dus blijf ik binnen nu extra voorzichtig . Ga dus vroeg mijn bed in . Fijne avond verder groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers ,

Goedemorgen , 

Het geeft vanmorgen flink wat gevroren . En bitter koud 🥶. Het regent al niet meer . Dat is toch al iets want bij ons staat het water peil zeer hoog . 
De soep staat hier al goed te pruttelen het wordt een lekkere wortel 🥕 soepje . 
Boodschappen zijn al voor een groot deel binnen . Nog enkel wat fruit 🍉 en groenten 🌶 bij de lokale winkel hoef ik niet naar binnen kan ik lekker buiten kiezen . 
iedereen een fijne dag 👋 

doei groetjes tinneke2 

Loading...