Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

vendredi 1 avril 2022 04:09

De babbelhoek voor de maand april.

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Solution acceptée

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Opgepast vandaag 1 april laat jullie niet vangen!

Hier géén vlokje sneeuw jammer!

Douglas seffens naar ziekenhuis voor onderzoeken.

@Tinneke2 let eens een beetje op, je doet weer teveel! Beterschap.

Sage

• 

7.5K  messages

Wauwie zo mooi, het is beginnen sneeuwen in Bree. ❄️

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette hier sneeuwt het ook maar het zijn temperaturen boven 0 dus ze blijft niet liggen. Wel een geluk aangezien ik zo weg moet naar de stad en dan straks de zomerbanden er onder. Wel jammer voor jou want ik weet dat je het graag hebt. 

Voor de rest vandaag niet veel te doen gewoon op het gemak. 

Het is voor vele bijna weekend dus werk ze de laatste werk dag en een fijne dag vandaag aan allen. 

Sage

• 

7.2K  messages

Hoi @Josette , thx voor alweer een mooie opening van een nieuwe babbelhoek  😎

Aan alle andere lezers, natuurlijk ook een stralende lentemorgen gewenst 😁

@Josette , we duimen mee voor goede resultaten voortspruitend uit de testen van Douglas 😉

Pisteur vétéran

• 

48  messages

Goeiemorgen iedereen, een fijne maand april! 😉

Sage

• 

7.5K  messages

@Hippie1727 mercikes ook voor jou.

@Cdt24801 bedankt.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemiddag ,

@Josette Niet zoveel gedaan hoor ! Was door de zon 🌞 verblind ,nu wel bond en blauw maar dat gaat wel over . En ben aan het rusten . Hoofdje vraagt er ook naar .

Hoop dat de onderzoeken voor Douglas meevallen en goede resultaten geboekt worden . En hij er voor een tijdje van af is .

Hier dikke vlokken sneeuw ️ en nog goed bezig zie mijn bloemen niet meer .dak ligt vol ,en nog niet gedaan . Zal wel tegen morgen allemaal hopelijk weg zijn . De woef wil al niet buiten 🤣🤣.vind maar niets . 

voor iedereen fijne 1 April dag en laat je niet vangen @Cdt24801 door de kleinkinderen mocht je ze zien maken graag grapjes maar toch heel leuk .

@patrick2 geniet nog fijne dag .

Doei iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 3 ans

Heyy,

Ik ben nieuw hier dus alle tips en tricks zijn altijd welkom.

Grts Bram

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Bramdho  Dit is een babbelhoekje zoals hier boven kan lezen dat @Josette gemaakt geeft voor tips en tricks moet je in een ander topic zijn 😉.

Hier is het om gezellig even een babbel te slaan .fijn om je te leren kennen je bent hier zeer Welkom 🤗.

fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Bramdho goedemiddag.

Welkom.png

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,

Ik ben niet te vangen geweest gisteren!

De uitslag weten we pas vrijdag.

Maak er een fijn weekend van allemaal.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette we duimen mee voor een goede uitslag ! 

Vandaag vroeg opgestaan want ga zo naar NL eindelijk naar mijn vrienden na 2 jaar die toestanden. Zal nog voorzichtig zijn en dergelijke maar ben wel blij elkaar eindelijk weer eens te zien. 

Gisteren druk geweest met wat dingen en de banden liggen er onder dus kan er weer ff tegen. 

Voor de rest zeg ik tegen jullie maak er een fijne dag vandaag. 

Sage

• 

7.5K  messages

@patrick2 inderdaad veilig houden, daar is het nog erger dan hier.

Alles weer naar omhoog met de opnames 19%.

En oppassen kan glad zijn.

Sage

• 

11K  messages

@Josette 

Ga zeker voorzichtig zijn in de twee opzichten dus op de baan en als ik daar ben want het is inderdaad nog steeds bezig. Maar goed nu het ff kan er dan toch even gebruik van maken 🙂 

P.S heb de dubbele post van de data bundel verwijderd. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Hier schijnt zonnetje al ,maar ze geven tegen de avond al weer wat regen 🌧.Wel lang 2jaar elkaar niet meer gezien zal ook dan een blij weerziens zijn en zoals @Josette zegt wees toch maar voorzichtig ⚠️ want weer een stijging van opnames in de ziekenhuizen wat een toestanden natuurlijk geeft de griep er ook mee te maken ! 
zie nu ook op HLN dat het toch aan het afzwakken is maar dat zal afwachten zijn na de vakantie …

Amuseer je te pletter geniet 😉 wees voorzichtig op de baan .

fijne gezellige dag met je vrienden in Nederland 🇳🇱.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2  @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers

Goedemorgen,

@Josette Ik ook niet ben er niet in getrapt in mijn broer 😂🤣.Hij dacht mij beet te hebben maar zei direct 1 April 🤣🤣

Heb wel mijn beste vriendin liggen had 🤪😜.

Brand alvast een kaarsje 🕯 dat alles goed komt met Douglas . Laat wel iets weten Vrijdag 

Vandaag de was en de plas en wat keuvelen in huis 🏠 

Verder voor alle andere een fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

De soep pruttelt al.

@Tinneke2 bedankt.

Voor allen een fijne zondag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen ,

Wat een nacht zo slecht geslapen pff ,zit aan de koffie en straks ontbijten bij mijn moeke en haar haar doen . 
Daarna bij mijn zus en schoonbroer en neefje ,mijn nichtje is met school in Italië 🇮🇹.

Lekker gaan eten gaat mij eens smak n om zelf geen eten te moeten maken en niet alleen te zijn want ben het soms zo beu .

Zonnetje komt er door wel heel frisjes en toch flink wat gevroren . 

@Josette En wat voor lekkere soep staat er te pruttelen .😋 Reuk ze tot hier 👈 Grapje hoor maar zal weer lekker zijn . 
@patrick2 Veilig thuis gekomen hoop ik en leuke tijd weerziens gehad met je vrienden ?Dat zal wel na 2 jaar …

@Cdt24801 fijne zonnige dag toegewenst misschien een ritje op de moto 😉

Voor al de andere fijne heerlijke dag ga genieten want wie weet voor hoe lang het nog kan .

Allerbeste groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  mijn nichtje nu ook in Rome, met school van Pelt.

De soep is lekker alle groenten.

Deze https://www.colruyt.be/nl/producten/groenten-reepjes-30055

Ik doe er nog een zoete aardappel en 2 ajuinen bij.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Hoop dat ze veilig terug komen want met de bussen tegenwoordig mag er niet aan denken 🧐. 
Och Rome zou ik heel graag eens gaan .

Ga de groenten eens halen en de zoete aardappelen ook ajuinen heb ik liggen . Top 

Nog een heerlijk dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Tinneke2 het was heel gezellig en ja na 2 jaar werd het ook eens tijd elkaar te zien. Die kleine is geboren hebben die gezien als baby en wordt dit jaar drie jaar. 

Dus ja was fijn en hebben lekker gegeten en zo en ben goed thuis gekomen. 

Vandaag weer zondag voor de meeste het einde van het weekend net als ik dus. 

Deze nacht weer beginnen met werken dus daar kijk ik dan ook wel naar uit. 

Voor de rest niet veel te vermelden en zeg ik allemaal een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ben blij voor jou dat je je goed geamuseerd hebt .En veilig weer thuis 🏠 bent gekomen .Ja de tijd vliegt voorbij .De kleine zal al een flinke zijn leuk dat je toch weer gezien hebt ze worden groot .

Verlof vloog dus als een trein en terug blij dat je mag gaan werken is fijn om te horen . 
Fijne werknacht en tot morgen 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Verlof is idd voorbij gevlogen laar goed werken is ook geen probleem. 

Hopelijk volgende maand weer verlof heb dat al gevraagd dus afwachten. Nu de tank vullen en gaan werken want gisterenavond geen zin meer in gehad dat te doen. 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@patrick2  werk ze.

@Tinneke2 ja ik gebruik altijd die groenten van Boni voor de soep,

de paprikareepjes zijn ook heel lekker goedkoop en géén afval.

Fijne maandag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@JosetteDe paprika 🫑 reepjes gebruik ik ook voor de paprika soep  en voor andere recepten voor spaghetti saus vind ze zeer lekker 🤤 

Gisteren mijn nichtje gebeld en ze geeft de paus al gezien stond er heel dicht bij .Wat een belevenis en ze vind Rome natuurlijk heel mooi .

Was 😋bij mijn zus en tijdje geleden dat ik nog mij geamuseerd heb .

Kan echt een boots geven .

Vandaag wat opruimen 🧹 en wachten op mijn pakje 📦.yep weer een stukje brocante in huis 🏠.

Voor iedereen fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Ben een beetje vroeger op dan normaal maar heb dan ook zo een afspraak dus vandaar. Morgen dan maar weer wat langer slapen. 

Heb weinig te vermelden dus zeg ik ook een fijne dag verder. 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Pfffffffffffffff. Wat een nacht zeg!

Allez een fijne dinsdag iedereen.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Hmmmmmmmmmmm stilletjes hier.

Mijn pakjes zijn binnen een geluidloze muis en een nieuwe douche kop.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 goedemiddag , ook voor alle andere een goedemiddag. 

@Josette ja blijkbaar is het stilletjes want zie enkel jou bericht. 

Ben zelf net wakker dus nu pas aangeschoven hier met de koffie. 

Voor de rest heb ik ook niet veel te vermelden dus ik zeg ik ook allemaal een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers,

Goedeavond ,

Ik ben er nog hoor had vandaag geen WiFi en is weer opgelost geraakt ,morgen naar de garage voor mijn wagen want in mijn wagen gaat het nog altijd niet de connectie met de Bluetooth.zal vlug opgelost zijn .

Mijn Brabant opgehaald ,dan bij mijn moeke want ze vond een paar spullen niet dat is ook weer in orde . Dan naar mijn zusje gereden en helpen koken en lakens ververs en beentjes onder tafel lekkere groenten taart quiches  met hesp en eentje chorizo worst was overheerlijk 😋met een wijntje 🍷 erbij .

En daarna een heerlijke cappuccino dat mocht ik niet missen 😂

Was een super leuke dag . En heel blij met mijn brocante 

29B6857E-F376-4A25-A28A-C07377290BA5.jpeg

@Josette Je kan weer lekker douche 🚿 en stilletjes met de muis werken 😂🤣

@patrick2 voor jou een fijne werknacht nog ergens al niet meer dat geld .

Voila dat was mijn dagje goed gevuld morgen kan ik weer decoreren en restaureren .

Fijne avond iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Fijne knuffel voor wie het kan gebruiken doei 👋 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Midden van de week weeral.

@Tinneke2 heel mooi veel geniet ervan.

@patrick2 kan lekker zijn hé kopje koffie, ga er nu aan beginnen.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 En allen die een kijkje komen nemen en binnenkomers,

Goedemorgen,

Niet veel geslapen de woef geeft me wakker gehouden laagje was niet in orde . Medicatie gekregen zal nu wel beter gaan . 
@Josette na de restauratie ga ik er zeker van genieten en weet al een mooi plaatsje 😉 

Zit hier ook aan de koffie lekker zwart heb ik het liefst . Daarna een goed douche en de klusjes kunnen beginnen . Nog naar de gamma voor een slotje voor een kast dan is dit klusje ook geklaard .

Alle maal van die werkjes die toch eens moeten afgewerkt worden . 
voor de rest zie ik nog wel  !

fijne dag iedereen groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Het is weer woensdag dus de helft van de week maar voor lij dan bijna weekend. 

@Tinneke2 en @Josette vandaag is mijn pakje bezorgd.  Was goed op tijd geleverd bij mijn schoonouders dus die neemt mijn partner zo mee naar huis. 

In dat pakje zit dan toch de nieuwe ......Imac heb hem dan toch gekocht. 

Voor de rest niet te veel te vermelden dus zeg ik allen nog een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

@patrick2  Schreef : “In dat pakje zit dan toch de nieuwe ......Imac heb hem dan toch gekocht”

“Pakje” zegt hij daar tegen … Proficiat, supertoestel !

PS: en welk kleur heb je gekozen ?

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Pfffffffffffffff wat een nacht weeral. 

Hier ook koffie zwart. Vroeger 2 klontjes suiker!

Oppassen veel windvlagen vandaag.

@patrick2 veel geluk met je nieuwe speeltje.

Fijne donderdag.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette dank je wel dat komt wel goed. 

@Anonymous ik heb de blauwe gekozen die vindt ik zelf persoonlijk de mooiste kleur. En ja 'pakje' amai het was toch nog een flink pak. 

@Tinneke2 nee dat was niet wat ik gekocht heb. Ik heb nog altijd iets aan de kant liggen en wat ik eerder had gekocht was een sierraad. De Imac is eergisteren gekocht en gisteren aangekomen. Het scherm is 24 Inch en daarnaast heb ik dan een scherm van 27 inch , is iets groter , maar ook 4K met HDR. 

De twee zijn een goede combinatie moet ik zeggen. 

Voor de rest is ondertussen donderdag dus het is bijna weekend. Daarom zeg ik dan ook tegen allen nog een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Mis geraden dus ,😂🤣,maar Allee je kan dus weer verder werken aan je pc’s .

Veel succes 🍀 

En was al vergeten dat het een sieraad was , ja wordt oud hè dan is mijn geheugen een beetje kort 🤪.

Nog een fijne donderdag verder ,hier nog altijd hevige wind 💨 wel de zon te zien maar toch frisjes.Mijne woef zijn haren vlogen langs alle kanten ,heb hem toch maar binnen gelaten .straks vliegt hij nog weg jeetje zo een wind 🌬 

Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Ja maar kan gebeuren he geen probleem. Mijn andere pakje wat er lig zal dus nog even mogen wachten. 

Heb alles gisteren al geinstalleerd er is ook weinig werk aan he als je Apple hebt. Alles wordt bewaard in de cloud dus je moet weinig instellen. 

Heb tot nu toe al wel verschillende computers gehad maar deze , de Imac , is toch echt wel de MAX hoor. Goed scherm goed geluid en dan de eigen chips van Apple erin ( M1 ) dat werkt echt heel erg goed. Zou zo nog terug ene kopen , wel eerst weer sparen. 

Nu nog een nieuwe tablet maar die komt wel eerst weer sparen want heb ook nog wel wat andere dingen deze maand die belangrijker zijn om te betalen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Kan het geloven eerst de belangrijke dingen nu hè . Dat gaat voor en weet dat je dat wel zal bekomen . 
je kan voorlopig nu al verder hè 

Ga een stukje eten 🥘 ze ,en dan wat tv kijken 👀 en de afwas doen ook nog .

Strijk is al gedaan Zenne . Morgen andere dingen 

fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Loading...