Pisteur expérimenté
•
12 messages
Gevaarlijke nummer
Beste leden,
Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door nr 02/8083345.Heb hem al geblokkeerd maar ze blijven op bellen.Heb naar Orange gebeld maar zij kunnen ook niet meer doen dan ik gedaan heb. Oppassen dus!!

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Joery73 je hebt goed gehandeld door het nummer te blokkeren en ook om hier een topic over te maken. Zo zie je maar dat er veel mensen proberen om aan gegevens van mensen te komen. Het enige jammere is dat een provider dit soort nummers niet kan blokkeren. Ik vrees ook dat het hier niet bij blijft en dat het altijd zo zal door gaan.
3
KevinK
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Beste,
u zegt dat u deze nummer hebt geblokkeerd. Toch blijft men u met deze nummer opbellen. Is dat dan mogelijk?
Ik heb al vaak zulke nummers geblokkeerd omdat het telkens mensen zijn die je een abonnement van een andere provider willen aanbieden. Of soms gaat het om fishing. Ik ben echter tevreden over mijn abonnement. Nadat ik ze blokkeer in mijn telefoon bellen ze ook niet meer of kunnen ze niet meer bellen.
Groeten
4
Makkeman
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Beste, normaal kunt ge in u telefoon zelf toch ook nummers blokkeren. Als ge dit doet kan deze normaliter niet meer belle .
0
0
Peveer
Pisteur expérimenté
•
24 messages
Je kan ook inschrijven op de site “Bel-mij-niet-meer”
“De “Bel-me-niet-meer-lijst” zorgt ervoor dat u geen ongewenste reclame meer ontvangt via de telefoon.Als u zich op deze lijst inschrijft, moeten direct-marketingbedrijven uw telefoonnummer en naam van hun contactlijsten schrappen.”
Vooral handig tegen te opdringerige tele-verkopers.
2
0