Profil de Joery73

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Gevaarlijke nummer

Beste leden,

Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door nr 02/8083345.Heb hem al geblokkeerd maar ze blijven op bellen.Heb naar Orange gebeld maar zij kunnen ook niet meer doen dan ik gedaan heb. Oppassen dus!!

Super User

• 

11.1K  messages

@Joery73  je hebt goed gehandeld door het nummer te blokkeren en ook om hier een topic over te maken. Zo zie je maar dat er veel mensen proberen om aan gegevens van mensen te komen. Het enige jammere is dat een provider dit soort nummers niet kan blokkeren. Ik vrees ook dat het hier niet bij blijft en dat het altijd zo zal door gaan. 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Beste,

u zegt dat u deze nummer hebt geblokkeerd. Toch blijft men u met deze nummer opbellen. Is dat dan mogelijk? 
Ik heb al vaak zulke nummers geblokkeerd omdat het telkens mensen zijn die je een abonnement van een andere provider willen aanbieden. Of soms gaat het om fishing. Ik ben echter tevreden over mijn abonnement. Nadat ik ze blokkeer in mijn telefoon bellen ze ook niet meer of kunnen ze niet meer bellen. 
Groeten 

Super User

• 

7.7K  messages

@Joery73 Ik begrijp ook niet dat ze kunnen blijven bellen als je het nummer geblokkeerd hebt

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Beste Kevin K,

Ook ik ben tevreden hoor, alleen is het vreemd dat ze dit kunnen blijven doen 🤷🏼‍♂️

Super User

• 

8.1K  messages

@Joery73  goedemiddag,

heb je wel op de goede manier geblokkeerd?

Want ook ik heb dat ooit gehad hetzelfde nummer kan je niet meer opbellen

wel andere 02 of andere nummers.

Kunnen ook computers zijn die ze laten draaien en zo je nummer opmerken.

Succes.

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Hallo Josette,

Heb het op de goede manier gedaan 😉,maar klopt het zou kunnen wat je zei met pc en 02 nummers.👍🏼

Ik hou het in de gaten.👊🏼

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Beste, normaal kunt ge in u telefoon zelf toch ook nummers blokkeren. Als ge dit doet kan deze normaliter niet meer belle .

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Je kan ook inschrijven op de site “Bel-mij-niet-meer”

“De “Bel-me-niet-meer-lijst” zorgt ervoor dat u geen ongewenste reclame meer ontvangt via de telefoon.Als u zich op deze lijst inschrijft, moeten direct-marketingbedrijven uw telefoonnummer en naam van hun contactlijsten schrappen.”

Vooral handig tegen te opdringerige tele-verkopers.

Super User

• 

8.1K  messages

@Peveer  goedenavond, een goede tip was mij ontgaan merci.

Als je hier klikt kan je, je nummer doorgeven.

Geef een klikje op de blauwe hier.

Succes. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Handig om te weten peveer👍👍👍

Loading...