Profil de Jerry1986

Apprenti pisteur

• 

2  messages

jeudi 19 mars 2020 15:03

Orange tribe

Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Neem dit even door @Jerry1986 https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Welkom-op-Tribe/td-p/78

Als je dan nog vragen hebt, stel ze gerust

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Dank u. Dus ik moet u nu een pluim geven he

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Welkom Jerry en veel leesplezier hier.

Moeten, moet niets het mag is fijn voor de mensen die je geholpen hebben.

Als je een vraag gesteld hebt en een goed antwoord of oplossing hebt gekregen

mag je die als opgelost aanvinken.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986  schreef:

Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen 

@Jerry1986  hoi en welkom op de tribe. Zoals @Gregory  al aangegeven heeft lees de info eens goed door en moest je vragen stel deze zeker. En je mag @Gregory  een pluimpje geven hoor 😉

Chef pisteur

• 

82  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986  Welkom! Je hebt al goede tips gekregen. Veel plezier op de tribe!

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986   Ik Ben ook nieuw.  Ben nu alles een beetje aan het lezen. Zo kom ik al veel te weten. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Gunther70  ook welkom dan bij deze ! 

Pisteur vétéran

• 

53  messages

Welkom aan de nieuwelingen 👏👏👏

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Welkom @Gunther70  en veel lees- en schrijfplezier 😉

Éclaireur expérimenté

• 

5  messages

Danku

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

il y a 5 ans

Doe jij dit enkel voor een beloning?

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Ks1989  schreef:

Doe jij dit enkel voor een beloning?

Ik veronderstel dat deze vraag aan @Jerry1986  gesteld is ...

Kleine tip: wanneer je een antwoord geeft op iemands post of een opmerking die aan een welbepaald iemand gericht is, "mention" die persoon dan. Op die manier weet iedereen tegen wie je het hebt en bovendien krijgt die persoon dan een berichtje om zijn aandacht erop te trekken.

Iemand "mentionen" doe je door eerst een apestaartje (@ dit dus) in te tikken. Daarop verschijnt dan een lijst van de namen die in de bewuste thread reeds iets gepost hebben. Die hoef je dan enkel aan te klikken. Het resultaat zie je hierboven. De naam wordt weergegeven in het blauw en is aanklikbaar. Bovendien is hij steeds juist geschreven.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  ik heb net een hele post gemaakt hoe die wat kan doen op de Tribe. Maar dan terug die bevestiging van jou anders geformuleerd :). Het is wel een hele post hoor.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2  schreef:

@Cdt24801  ik heb net een hele post gemaakt hoe die wat kan doen op de Tribe. Maar dan terug die bevestiging van jou anders geformuleerd :). Het is wel een hele post hoor.

Ik heb het net gezien en gelezen Patrick. Inderdaad een hele kluif ...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Ks1989 

Wat je hier net meemaakt zul je nog meer tegenkomen. Patrick en ik zijn heel dikwijls tegelijk op Tribe aanwezig en proberen de Tribers goede antwoorden en oplossingen aan te reiken. En dikwijls zijn we met hetzelfde bezig zonder het van elkaar te weten en dan staat er in wezen twee keer hetzelfde gepost, eentje van hem en eentje van mij. Langs de ene kant vervelend, het staat er twee keer, maar langs de andere kant dan weer heel goed, want het is een bevestiging dat we steeds min of meer hetzelfde posten waardoor jullie weten dat het (meestal) wel juist zal zijn ... 😁

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Ks1989 daar heeft @Cdt24801 geheel gelijk in. Het is wel zo maar je kan wel rustig erop vertrouwen dat we allebei hetzelfde antwoord geven alleen enkel anders geschreven. En eigenlijk vindt ik het niet zo vervelend hoor want @Cdt24801  is ook wel eens eerder dan ik dan ben ik net wat trager of geef net een iets langer antwoord maar ja iedereen mag van mij als eerste zijn hoor. 

Guerisseur expérimenté

• 

670  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986 Welkom ook van mij, alles is al gezegd om je te helpen 🙂.

Veel geluk en blijf veilig!

Superbonbon

Éclaireur expérimenté

• 

5  messages

Bedankt

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

Hoi, 

je moet blijkbaar veel liken en vragen beantwoorden. 

Mvg

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@SunSai  schreef:

Hoi, 

je moet blijkbaar veel liken en vragen beantwoorden. 

Mvg

En zelf dingen posten ook. telt ook allemaal mee. en wanneer je nuttige of fijne dingen post zullen anderen dat goed of leuk vinden en u een pluim geven. En ook dat telt mee.

Éclaireur expérimenté

• 

5  messages

Jep

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@TimeFire ,

Same, jep, bedankt, dank U, tellen echt niet mee hoor.

Hier is een forum om mensen te helpen.

Nog van dat en het word doorgeven aan de moderator.

Nog een fijne avond.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986 Hier ook nieuw! 
Bedankt deze info helpt mij ook verder! 😊

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Charon  welkom op de Tribe. Lees zeker eens door de verschillende topics die al gemaakt zijn want daar staat belangrijke info tussen. Ook kan je eens zoeken in de verschillende rubrieken of je kan de zoekbalk gebruiken voor een specifieke vraag of onderwerp.

Éclaireur expérimenté

• 

5  messages

il y a 5 ans

Same

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

il y a 5 ans

Ik volg dit even, want ik kan er ook niets van

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Wil precies hetzelfde weten :))

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

il y a 5 ans

Ik zou dit beter ook eens volgen , ik vind de site echt onduidelijk 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

Hallo, kan iemand me uitleggen hoe tribe werkt?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@hanadhassan  om je een korte uitleg te geven over de Tribe:

Hier stellen mensen / klanten hun vraag die over Orange kunnen gaan of over iets wat met internet te maken heeft je tv of je gsm. Daarnaast zijn er natuurlijk nog tal van vragen waar Orange geen ondersteuning op geeft bij de klantendienst , denk aan poort forwarding , IP camera's instellen , je smartwatch instellen of je router instellingen. Ook zijn er natuurlijk nog tal van andere vragen die buiten Orange zijn maar wel betrekking hebben tot het internet , tv of gsm of pc gebruik. 

Je kan dan je vraag hier stellen en dan proberen wij daarop te antwoorden en of te zoeken naar een oplossing. Hier heb je een aantal links die je het duidelijk kunnen maken , maar wel lezen is de boodschap. Dan heb je pas echt een idee hoe heel de Tribe werkt. 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Stel-je-vragen-en-wissel-nuttige-idee%C3%ABn-uit-op-Tribe/m-p/72838#M67

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Berichten-als-oplossing-markeren/m-p/70046#M23

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bd-p/Tipstricks

Dus open deze linkjes ook echt en lees deze ook want daarin staat beschreven wat je kan doen hier. En ook hoe je het moet doen. Overbodige teksten en onzinnige posten en topics en titels zullen verwijderd worden. 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Bedankt @patrick2

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

Bedankt, hier heb ik iets aan!

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Dit is om vragen te stellen en je kan zelf ook vragen beantwoorden en zo krijg je punten

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

@Jerry1986 Wat fijn! Ook net nieuw hier in deze groep. Ik heb er nog niets van gehoord tot op heden. Veel succes! 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

Hallo

ik ben hier ook nieuw en had hier nog nooit van gehoord.

groetjes

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@KristelV  Ook voor dus welkom op de Tribe. Kijk rustig eens rond en zoals al eerder gezegd heb je vragen stel ze zeker. Plaatse ze in de juiste rubriek om ook zeker te zijn dat iedereen die ziet en leest. Bij de tips & tricks  staat een topic hoe je het beste een topic maakt.

Veel plezier op de Tribe . 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Hetzelfde hier,

Maar wees welkom 🙂

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@KristelV Alle begin is moeilijk je komt er wel ,je bent al goed begonnen 

fijne dag 👋 

Loading...