Adnanzzz
+ nog 1
Beginnende scout
•
2 Berichten
Ik ben nog geen 24 uur klant bij Orange. In die korte periode ben ik nauwelijks buitenshuis geweest en heb ik vrijwel uitsluitend WiFi gebruikt. Ik heb in die tijd ook niemand gebeld of berichten verstuurd.
Toch ontving ik een melding dat ik kosten buiten mijn bundel zou hebben gemaakt. Wanneer ik dit nakijk in de app, zie ik een bedrag van €22,92 openstaan, terwijl tegelijk wordt aangegeven dat ik nog geen 1% van mijn beschikbare MB heb verbruikt en 0 minuten en 0 SMS heb gebruikt.
Na telefonisch contact met Orange kreeg ik te horen dat men niet kan achterhalen waaraan deze kosten te wijten zijn of waaruit het verbruik precies bestaat. Ik zou simpelweg de factuur moeten afwachten.
Ik denk dat ik niet hoef te benadrukken dat dit een bijzonder teleurstellende start is van mijn klantrelatie met Orange.
Vraag
•
Bijgewerkt
97
2
Officiële oplossing
YousraB
+ nog 35
Moderator
•
Dag @Adnanzzz
Het spijt ons dat je start bij ons niet verlopen is zoals verwacht. Uiteraard hadden we liever gehad dat alles meteen correct werkte.
Ik kan je bevestigen dat er momenteel een incident is waarbij verschillende van onze nieuwe klanten buitenbundelkosten hebben gekregen. Wij hebben dit onmiddellijk doorgegeven aan onze technische dienst en zij werken eraan om alles recht te zetten, zodat je hiervoor niet gefactureerd wordt.
Je hoeft hier dus geen rekening mee te houden, maar ik raad je aan om onze klantendienst opnieuw te contacteren zodat zij een dossier aan het incident kunnen koppelen.
Groeten,
0
0
streulma
Beginnende scout
•
Dit is een systeemfout, toen ik dit voor had lag dit aan mobiele data die plots beginnen aanrekenen was buiten de bundel.
Ook al was er nog genoeg data over.
Het systeem doet dit soms en op het forum zijn hier al enkele klachten van te lezen.
Kisha87 had het ook voor gisteren.
4
0