Profiel van woutercools

Pisteur expérimenté

 • 

10 Berichten

Orange Cloud PC applicatie wil niet verbinden

Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt.

Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later."

2018_10_14_13_59_10_Orange_Cloud_Welcome.jpg

Dit duurt nu al 2 dagen.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Geaccepteerde oplossing

Pisteur expérimenté

 • 

10 Berichten

Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.

Case closed!

Pisteur confirmé

 • 

11 Berichten

Ik heb het opgelost via Twitter en ze hebben mij ook er voor gemaild en gebeld. Want heb screenshots en bestanden naar hun moeten sturen.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@woutercools per wanneer is uw abonnement actief bij Orange ? Want het kan een aantal dagen duren voordat alles actief staat als u net klant bent . Heeft u de app ook op uw GSM staan ? 

Pisteur expérimenté

 • 

10 Berichten

Mijn Orange abonnement is al enkele weken actief. Mijn Orange Cloud account heb ik enkele dagen geleden aangemaakt.

Hiermee kan ik inloggen op de webpagina van Orange Cloud en heb nu ook de app op mijn gsm geïnstalleerd en ook hier kan ik probleemloos inloggen.

Echter de pc applicatie wil nog steeds niet verbinden...

Pisteur confirmé

 • 

11 Berichten

Beste orange,

Ik kan ook niet via pc op de cloud. De windows app zegt constant geen internetverbinding of server niet bereikbaar. En ben al meer dan 5 jaar klant.

1 Bijlage

Loading...