Profil de woutercools

Pisteur expérimenté

 • 

10  messages

dimanche 14 octobre 2018 12:13

Orange Cloud PC applicatie wil niet verbinden

Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt.

Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later."

2018_10_14_13_59_10_Orange_Cloud_Welcome.jpg

Dit duurt nu al 2 dagen.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

10  messages

il y a 7 ans

Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.

Case closed!

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 7 ans

@woutercools per wanneer is uw abonnement actief bij Orange ? Want het kan een aantal dagen duren voordat alles actief staat als u net klant bent . Heeft u de app ook op uw GSM staan ? 

Pisteur expérimenté

 • 

10  messages

Mijn Orange abonnement is al enkele weken actief. Mijn Orange Cloud account heb ik enkele dagen geleden aangemaakt.

Hiermee kan ik inloggen op de webpagina van Orange Cloud en heb nu ook de app op mijn gsm geïnstalleerd en ook hier kan ik probleemloos inloggen.

Echter de pc applicatie wil nog steeds niet verbinden...

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

Beste orange,

Ik kan ook niet via pc op de cloud. De windows app zegt constant geen internetverbinding of server niet bereikbaar. En ben al meer dan 5 jaar klant.

1 pièce jointe

Loading...