4.4K Berichten

Go plus abonnement

Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000. 

Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen? 

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Anonymous goedenavond,

denk dat op je factuur ook een mindering staat niet? 

Die tellen eerst de volle pot en dan beginnen ze

af te trekken. Anders even contact nemen met:

FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

4.4K Berichten

Nee er staat geen vermindering aangegeven, daarmee denk ik echt dat dit een fout is.

Op messenger wordt een foutmelding gegeven

Leerling verkenner

• 

609 Berichten

Dag @Anonymous 

Als nieuwe klant is je eerste factuur altijd een hogere factuur. Deze komt omdat telecomproviders werken met pro-rata facturen. De eerste factuur is hoger omdat deze spreekt over een periode die langer is dan 1 maand. Open eens je (detail-)factuur en je zult zien dat je factuur voor 1 maand en enkele(of meerdere) dagen is.

Zie hier een filmpje die het hopelijk wat duidelijk kan maken voor je: https://www.youtube.com/watch?v=W3Ymyn0erKI

4.4K Berichten

@Pletse bedankt voor uw antwoord en filmpje.

Ik was inderdaad op de hoogte van de pro rata kosten, die staan er ook mooi bij. Is iets meer dan €2 maar daaronder staat ook "Go Plus €21" maar moet dat dan geen €16 zijn? 

Leerling verkenner

• 

609 Berichten

Go Plus zal altijd aan €21 op de factuur staan. 
Echter moet er in geval van promoties ook een creditering op je factuur staan van €5...
Bij de details zou je webpromo -€5 of iets in die aard moeten zien staan.

4.4K Berichten

@Pletse dat is dus het probleem, die staat er niet. En krijg geen enkele medewerkers te pakken. Al enkele dagen aan het proberen.

Leerling verkenner

• 

609 Berichten

@Anonymous 

Als de korting er niet op staat neem je best contact op met de facturatiedienst. Vermits dit niet echt dringend is zou ik het eens via de Facebookpagina van Orange proberen zoals Josette hierboven zegt en daar een berichtje nalaten.
Laat je naam, gsmnummer na in het bericht en vertel dat je klant bent geworden met de promo "Go Plus aan €16" maar dat de promo niet werd toegekend op je factuur. Het kan soms 48u duren voor ze antwoorden, afhankelijk van hoe druk het is. 

Voor dringende zaken kun je altijd bellen naar de klantendienst, nr 5000, maar ik vermoed dat er momenteel een heleboel medewerkers in verlof zijn en dat het daarom langer duurt voor je iemand aan de lijn krijgt.

4.4K Berichten

@Pletse dankjewel!

Ik probeerde via het nummer 5000 maar dat lukt helaas niet.. 

Via messenger geeft mijn gsm een foutmelding.. 

4 Berichten

Dan heb je geluk , bij mij werd er 28 euro aangerekend .

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•