Profil de Im

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Gsm

Hallo ik  heb  een  GSM  bestelt op 2mei  en is betaalt  ik heb bevestiging  nr gekrijgen   levering  binen  48uur  , nu al 23 dagen  en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt  naar de klantenservice  leugenaars  , messenger  ook gedaan ,reviews  gelezen  van ander mensen  zij  hebben  het zelfde  probleem   wachten  meer dan 3maanden  achter  zijn gsm ook niks data opllicter  ,ide keer wachten 15 min aan phone orange kan zijn werk nee in orda doen beter bij proxums geblijven wat moet ik nog doen  naar mij advocat or naar de polite gaan

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Ik heb 15 Keer gebelt  naar klanten dienst   leugenaars  zelfde hij  heeft gezegt  dat u gsm is al gestured  naar u en vrijdag  22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt  was iemand  anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier  daroom ik zeg leugenaars 

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

En heb je geen Track & Trace ontvangen voor te kijken hoever je levering zit? Ik zou hun vragen voor de link naar je toe te sturen als je deze niet ontvangen hebt.

Ik hoop in ieder geval dat je je toestel snel ontvangt.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Zij hebben  helmaal  niks gestuurd  niks niks niks 

Super User

 • 

7.2K  messages

Ik zou nog eens een bericht met messenger sturen naar het webcare team. Dan hoef je niet aan de lijn te hangen en blijven wachten Je zal wel een antwoord krijgen.

 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Je hebt gelijk!

Super User

 • 

11.1K  messages

@Im  ik begrijp dat je gefrustreerd bent en dat kan snap ik heel goed als je een dure aankoop gedaan hebt. Naar je advocaat gaan of naar de politie gaan heeft niet veel zin want je bereikt er helemaal niks mee. Je dient het beste af te wachten wat het Webcare team je ken antwoorden. 

Weet dat er veel online bestellingen gedaan zijn in de afgelopen maanden. Hier door is er dus een drukte ontstaan en niet enkel voor Orange maar ook voor de leverancier die de gsm komt leveren. Wacht geduldig af , ben je niet geduldig genoeg laat je een dossier op maken bij de klantendienst om daarin je geld terug te vragen. Dan wacht je vervolgens een maand om je geld te ontvangen en ga je naar een shop om daar als nog een andere gsm te kopen. Tegen die tijd zal je gsm wel geleverd zijn. 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Dat gaat niet over een per van klanten dienst  op 14mei dat gsm gestuurd  naar de post en vrijdag  20mei gaat u hem krijgen  , vrijdag ik heb gebelt  was iemand anders en gezegt nog niks gestuurd  en een medwerker gezegt dat hij ha klacht indenen  tegen de ander per van 14 mei ,mij probleem  is dat ik heb gsm bestelt  en betaalt  en niks gekrijgen  altijd  bezig  houden Al's zij zijn nee zeker van zijn werk  waroom  zij laat de mensen  kopen en zeggen  levering  binen  48uur ik zou graag  de  director  van orange het zelfde probleem  mij maken 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Goed advies!

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Ik ken iemand die ook hetzelfde heeft voorgehad. Balen.

Loading...