Profil de Sloebers

Pisteur vétéran

• 

82  messages

Hallo de gsm simkaart met nummer behouden.

Hallo iedereen ik heb mij gsm nummer kunnen behouden van Telenet naar Orange maar ik heb wel een paar dagen moeten blijven bellen met mij Telenet Kong abonnement tot mijn ontvangst weg viel van Telenet en dan mijn Orange sim kaartje in gestoken dan kon ik ook bellen met Orange met mij zelfde nummer maar duurt ook een paar dagen dat is mij ondervinding 

Super User

• 

11.2K  messages

@Sloebers  een nummer overdracht duurd op zijn minst 48 uur . Het ligt aan de aanvragen en de verwerking hiervan , dus het aantal aanvragen van overdrachten bepaald een klein beetje hoe lang het duurd. Nu had u niet echt hoeven bellen elke keer want zoals gezegd , als het signaal van provider A weg valt kan de nieuwe simkaart in het toestel gedaan worden. Om een beetje beroepsmisvorming te doen kan ik mijn nummer overdrachten zelf volgen:)

Pisteur vétéran

• 

82  messages

@patrick2 ik leer bij merci voor die info maar gij heb gewerkt bij Telenet zeker. Maar bij mij is telenet een goede provider maar spijtig genoeg iets te duur anders had ik daar gebleven maar een basispakket 150g met gsm abo Kong er bij 80€ bevoorbeelt. bij Orange 750g en love trio met gsm abo 79€ is orange iets goedkoper voor meer surf volume op WiFi en 4G op te gebruiken logise keus de snelheid is bij alle twee 100mbs per seconde dat is zelfde maar iets goedkoper voor meer surf volume 

Super User

• 

11.2K  messages

@Sloebers  ja ja ik heb daar gewerkt inderdaad . Maar Orange is ook geen slechte provider hoor in tegendeel zelfs. Je krijgt er waar voor je geld en bij Telenet betaal je voor volume , snelheid , extra zenders en ga zo maar door. Orange staat sterk in haar schoenen door de lage prijs maar toch ook dat je kwaliteit krijgt. Heb ook Orange internet gehad , super tevreden van geweest hoor. Heb nog altijd de gsm bij Orange ook super tevreden van. Van wat u betaald per maand betaal ik de helft meer , maar de reden is dat Orange mij niet alles kan geven wat ik graag wil hebben.

Pisteur vétéran

• 

82  messages

Daar kan ik in komen kijk je graag voetbal of films of râper internet dan heb niet veel keuze meer dan moet u meer betalen @patrick2 

Super User

• 

11.2K  messages

inderdaad @Sloebers  maar het gaat niet zo zeer om de voetbal. Het zijn inderdaad de extra films die hier veel gekeken worden . De snelheid tja ik heb nu 300 MBPS maar met 200 MBPS bij Orange kom ik er ook wel hoor.

Pisteur vétéran

• 

82  messages

Ik vind dat wel leuk dat een te vrede Telenet klant die iets heel positief kan zeggen over Orange leuk voor te horen dat je bevoorbeelt 200 mbps ook toe komt geweldig gewoonlijk breken die alkenders aff. @patrick2 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Beste,

Dit klopt. Een nummeroverdracht kan tenminste drie tot hoogstens acht werkdagen in beslagen nemen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Orangejuice  de acht dagen zou niet mogen want dan gaan we daar een ander probleem op plakken , ik weet waar ik over spreek , dus dat zou echt niet mogen. Als het langer duurdt dan de beloofde 48 uur dient u zeker contact op te nemen met de klantendienst. Moest u hier geen antwoord op krijgen stuur mij persoonlijk bericht en ik zoek uw nummer na want ik heb wel inzicht waar uw nummer in dienst is.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Beste,

Ik voer dagelijks nummeroverdrachten uit, zij het wel voor corporate klantendiensten. Ik spreek uit ervaring: een nummeroverdracht kan minimaal 3 werkdagen duren

Super User

• 

11.2K  messages

@Orangejuice  die drie werk dagen is ook niet helemaal zo maar dat is een standaard. Dat wil zeggen dat we daar die tijd op plakken maar de factoren er rond ziet een klant niet en die factoren weet ik en u .

Pisteur vétéran

• 

82  messages

Ik ben van Telenet naar Orange gegaan ook met mij gsm abonnement en bij mij duurde 48 uur of 2 dagen dus ik heb zelf mee gemaakt om dat love trio wauw worden moest ik mij gsm abonnement bij Orange ook pakken. 

Super User

• 

7.2K  messages

@Sloebers  schreef:

Ik ben van Telenet naar Orange gegaan ook met mij gsm abonnement en bij mij duurde 48 uur of 2 dagen dus ik heb zelf mee gemaakt om dat love trio wauw worden moest ik mij gsm abonnement bij Orange ook pakken. 

Als je voor een Love Trio wenst te gaan lijkt het mij nogal evident dat uw gsm er ook bij inzit (over overgaat). En die 48 Hr, tja, dat is al langer geweten hé, en als je een beetje pech hebt (drukke dagen enz) kan het zelfs langer duren ...

Loading...