Profil de dennisroddeman

Pisteur confirmé

• 

5  messages

jeudi 1 mai 2025 06:35

nummer forward

hallo,

Ik bel voor nummer forward:  **21*nederlands_nummer#

maar krijg dan: Call forwarding connection problem or invalid MMI code

Wat doe ik fout? Of gaat forwarding niet naar nederlandse gsm nummer? Dank

(Ik heb sinds tween dagen een orange sim kaart. Bellen en gebeld worden gaat goed.)

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 2 mois

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Bedankt  Josette, maar zie mijn tekst, ik doe precies dat (denk ik maar pas 1 kop koffie), en het werkt niet.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 2 mois

@dennisroddeman  jammer

doe je ook +31 voor dat Nederlandse nummer zetten? 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ja, ik doe precies dat, +316..... maar omdat dat niet gaat ook eens 00316....  geprobeerd. Gaat ook niet. (en ik heb braaf de eerste 0 van het nummer in nederland weggelaten.

Mijn gokken: de orange computer kan nederlandse nummers niet, of het mag niet bij prepaid kaarten, of zoets. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@dennisroddeman dat zou kunnen neem anders 

eens contact op met nr 5000.

Of via FB-Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@dennisroddeman  schreef:

Ja, ik doe precies dat, +316..... maar omdat dat niet gaat ook eens 00316....  geprobeerd. Gaat ook niet. (en ik heb braaf de eerste 0 van het nummer in nederland weggelaten.

Mijn gokken: de orange computer kan nederlandse nummers niet, of het mag niet bij prepaid kaarten, of zoets. 

En heb je ook # na het nummer ingegeven? Ik veronderstel dat die "6" in uw tekst het eerste cijfer is van het NL nummer, zoniet ligt daar de fout ...

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ja, ik heb ook de # op het einde ingegeven. Zie mijn eerste tekst.

Nederlandse gsm nummers zijn 06...., vanuit buitenland moet je dus 00316... gebruiken, dat heb ik dus ingevuld. Werkte niet. (uit zekerheid ook eens 003106... gedaan, werkte ook niet).

Nu ook help desk orange gevraagd, wisten geen oplossing. Het ligt nu bij 'de technische dienst' van orange.  Ik gok erop dat orange forward computer nederlandse nummers niet begrijpt 😁

Bedankt voor het meedenken, prettige zonnige avond gewenst ☀️

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@dennisroddeman 

Ik heb net eens een filmpje van Orange bekeken. Het is weliswaar voor business klanten bedoeld, maar in dat filmpje wordt uitdrukkelijk gezegd dat je call forwarding enkel kan doen naar Belgische nummers ...

https://business.orange.be/nl/discover/handleidingen/call-forwarding

Pisteur confirmé

• 

31  messages

il y a 2 mois

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@mzhracr  schreef:

Ja, dat deed hij, maar zoals je in de aanvaarde oplossing kan lezen werkt dit systeem van Orange enkel met BE nummers. Je kan dus niet forwarden naar buitenlandse nummers.

Pisteur confirmé

• 

31  messages

il y a 2 mois

Merci

Loading...