Pisteur confirmé
•
7 messages
Préorder Samsung S21
Ik heb op 27 januari een promotie order gedaan in een shop te Diest voor een Samsung S21. De verkoper vertelde me dat het toestel een week later wellicht zou toekomen. Op de melding of ik telefonisch contact mocht nemen zei hij dat telefoons niet beantwoord worden, ook niet als men iets inspreekt. Dan maar een mailtje gedaan in de week daarna, maar geen antwoord. Dan maar terug naar de shop wat een eindje van bij mij is om info te krijgen. Verteld de vriendelijke man me dat hij mijn mailtje gelezen heeft. Tja goed, maar ik moet wel tot daar gaan omdat hij het niet beantwoord. Volgende week komt uw toestel binnen meneer. Het volgende is zeker voor u. Alweer een week later, opnieuw mailtje gedaan, maar alweer geen antwoord. Binnenkort vervalt de promotie voor de gratis promotie van de oortjes etc. nog. Spijtig dat ik een voorschot betaald heb, hang er nu wel aan vast. Nog iemand die zulks meemaakt? Ondertussen zijn de toestellen wel overal te verkrijgen, en een dag later thuis leverbaar. Maar niet voor mij blijkbaar. Enig advies hiervoor? Had al wel een berichtje mogen ontvangen van Orange met de vraag of ik tevreden was met het winkel contact. Niet dus. Men antwoordde dat me er ging aan werken om het beter te doen. Wat houdt dat in? Gaat men nagaan waarom de winkel niet communiceert, en waarom ik zo lang moet wachten? Of is dit een standaard antwoord?

Solution acceptée
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Erik61 goedemorgen,
fijn is dit net om te lezen, maar 2 topics openen ook niet hé,
je zet een antwoord in een topic van 2018.Daar gaat niemand meer lezen.
Ik vermoed dat er niemand iets aan kan doen, alles wat van die landen komt is
door corona zeer lang verlaat.
Was gisteren nog op TV, ook laptops, fietsonderdelen enz.
Spijtig maar je zal nu toch even geduld moeten hebben.
Je kan misschien via FB- Messenger een berichtje doen.
Succes.
En verder krijg je deze van mij:
3
alvi206
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Hallo iedereen, ik vraag mij af wat de Orange winkels bezielt en wat ze verstaan onder klantenservice? Ik heb in pre-order een samsung S21 ultra besteld, ze zouden me zeker en vast terugbellen. In de winkel in Brugge besteld op 27/01/2021, 2 weken geleden hen kunnen opbellen maar toestel bleek niet binnen, mijnheer wij telefoneren u wanneer het toestel binnen is. Tot op vandaag niets! Ik denk dat ze het door mij gereserveerde toestel gewoon hebben doorverkocht. De telefoon beantwoorden ze ook niet meer. Een e mailadres hebben ze niet. Ik zie het zelf niet zitten om voor niets naar de winkel te gaan vragen hoe het ermee zit. Misschien moet ik Orange wel weer verlaten voor een concurrent. Als het voor Orange te moeilijk of te lastig is om hun jarenlange klanten goed en correct te behandelen. Wat zit er anders op?
2