Profil de Bisan

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

lundi 20 avril 2020 18:21

sim permanent geblokkeerd

Beste,

mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..

wat nu ? 

mvg

Solution acceptée

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@Bisan 

Je kan het webcare team eens contacteren via messenger of twitter. Leg uw situatie duidelijk uit.

En misschien kan @TomB iets meer zeggen wat de mogelijkheden zijn .... Of wie weet  @patrick2 , die kent de interne keuken ook wel wat.

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

zeer dank voor uw reactie .. ik zal het proberen.

mvg

Bisan

Sage

• 

7.2K  messages

@Bisan 

Da's graag gedaan hé. En hopelijk ben je ermee geholpen.

EDIT; BTW, ik zie dat je net nieuw bent op Tribe. Welkom dus, en zoals gezegd, hopelijk ben je snel geholpen. Intussen kan je hier eens rondneuzen, wie weet zijn er interessante tips voor u te vinden. Je weet maar nooit. En het kost niks 😉

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

ik ben inderdaad nieuw hier. en heel erg bedankt voor uw advies . ik zal zeker rond kijken . en uitzoeken hoe het werkt hier .

fijne Avond verder

mvg

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Bisan  weet niet waarom je kaar permanent geblokkeerd is maar er is ook deblokkering mogelijk hoor. Misschien paar keer verkeerde pukcode gebruikt ? 

De klantendienst kan ook een nieuwe simkaart voor je in orde maken , technisch gezien is dit allemaal mogelijk. Je kan beste het webcare team contacteren en daar de situatie uitleggen , Messenger of Twitter is voor het webcare team. Zij zullen dit bekijken en door sturen naar de juiste dienst. Zodra er een oplossing is zullen ze opnieuw contact met jou zoeken en dan laten weten wat de oplossing is.

Loading...