Apprenti pisteur
•
3 messages
SIM-kaart activeren blijkt onmogelijke opdracht voor Orange
Sinds vorige week probeer ik een nieuwe SIM-kaart, mij toegestuurd door Orange, te activeren.
Via de klantenzone lukte dit niet, dan maar bellen op 9 april: 22 minuten aan de lijn gehangen en de belofte gekregen dat het enkele uren later in orde zou zijn. Niet dus.
Opnieuw gebeld op 10 april (10-tal minuten aan de lijn): de dame kreeg het niet opgelost en zou het probleem doorgeven aan een 'gespecialiseerde dienst' binnen Orange. Er zou een dossier worden aangemaakt en ik zou worden teruggebeld of gemaild.
We zijn ondertussen 14 april: nog geen feedback gekregen. Nog eens opgebeld en na 10 minuten ("al onze medewerkers zijn in gesprek") maar gedesillusioneerd opgehangen.
Schitterende service van Orange !
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@jan_vd is dit een nieuw abonnement van een andere provider of kom je van een prepaidkaart af bij Orange ? Moest het gaan om een nummer overdracht kan het ook zijn dat het bij de oude provider misloopt. Heb je deze link geprobeerd :
www.orange.be/activeren
Je kan ook altijd via Messenger of Twitter sturen , dan moet je ook niet onnodig aan de lijn te wachten. Zij zullen je antwoorden als het is opgelost.
2