Annoniempje129's profile

Apprenti pisteur

• 

4 Messages

Multiproductenvoordeel

Hallo,

Ik heb heel recent naast mijn gsm abonnement ook internet via orange aangevraagd. Toen ik dit online wilde bestellen kreeg ik 6 euro korting door de multiproductenvoordeel echter bij de laatste stap was die korting weg. Toen heb ik gebeld om dit mondeling te regelen en de dame aan de lijn zei me dat ik korting had maar sprak niet van prijzen. Nu zie ik in mijn mailbox dat het gsm abonnement 23 euro kost terwijl online 17 euro stond. Klopt het en zal de prijs gewoon op de factuur wel met het voordeel zijn of moet ik hier best nog een.contact voor opnemen.

Alvast dankuwel voor jullie hulp!

Super User

• 

11.3K Messages

@Annoniempje129 

Kan je eens exact zeggen wat je genomen hebt en besteld hebt van internet ?

Want de prijzen die je benoemd vindt ik nergens terug niet als ik bestel en niet zo online op de website. 

Dus geef eerst eens de juiste info.

Apprenti pisteur

• 

4 Messages

User uploaded image User uploaded image User uploaded image 

Apprenti pisteur

• 

4 Messages

Bij het afrekenen was het plots 10 euro duurder per maand. Toen gebeld om dit te regelen maar in mijn mail staat dat mijn gsm abonnement toch 23 euro kost. Ik heb volgens mij de multiproductenvoordeel niet ontvangen. Maar weet dus niet of dit dan op factuur wel juist zal zijn of niet. In mijn app staat er wel dat het abonnement 23 euro kost. Met tijdelijk 18 euro door de promo van 5 euro korting de eerste 6 maanden 

Super User

• 

11.3K Messages

@Annoniempje129 

Denk dat ik wel weet waar je ergens mis denkt.

Je gaat je korting hebben maar dat ga je zien op je factuur. Als je je nu aansluit vergeet ook niet dat je een hogere factuur hebt omdat de resterende maand pro rata wordt aangerekend , maar das gewoon puur ter info. 

Je korting krijg je wel maar de provider is wel verplicht je de totaal factuur te laten zien als je besteld. Dat is er ook voor als je opzegt een dienst dat je dan weet wat de normale prijs is. Want je multiproductvoordeel komt dan te vervallen. 

Dus ja je krijgt je korting enkel zie je die enkel op je factuur als de eerste aanrekening krijgt. 

Apprenti pisteur

• 

4 Messages

Dankjewel voor de info!

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

•