@Josette bedankt voor je reactie maar de storingen geven alleen maar een algemeen beeld en zijn zeker niet accuraat. Op een zaterdagavond zullen niet veel mensen nog problemen melden.
En 5000 is enkel bereikbaar tussen 08:00 en 22:00.
Ik heb de afgelopen weken herhaaldelijk problemen gehad en telkens was er wel iets aan de hand in de buurt. Na een paar uur was het meestal wel opgelost maar het zijn er gewoon te veel de laatste tijd. Daarom deze post in de hoop om anderen te vinden met dezelfde klachten zodat we voor een echte oplossing kunnen aandringen bij Orange.
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@gmaurisd goedemorgen,
kijk hier eens?
Klik op de blauwe hier.
Of neem even contact op met het nr 5000.
Succes.
0
0
G
gmaurisd
@Josette bedankt voor je reactie maar de storingen geven alleen maar een algemeen beeld en zijn zeker niet accuraat. Op een zaterdagavond zullen niet veel mensen nog problemen melden.
En 5000 is enkel bereikbaar tussen 08:00 en 22:00.
Ik heb de afgelopen weken herhaaldelijk problemen gehad en telkens was er wel iets aan de hand in de buurt. Na een paar uur was het meestal wel opgelost maar het zijn er gewoon te veel de laatste tijd. Daarom deze post in de hoop om anderen te vinden met dezelfde klachten zodat we voor een echte oplossing kunnen aandringen bij Orange.
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@gmaurisd dan zou ik toch opbellen,
dan kunnen ze jou installatie controleren zij kunnen zien
wanneer de uitvallen geweest zijn.
Meer kan je er nu niet aan doen.
Alle dagen bereikbaar, ook op feestdagen: 8u - 22u
Succes.
0