Al ruim een week hebben we problemen. Fluvius startte hier werken en dezelfde dag waren er problemen met tv en internet. Op en af.
Hoe kan het dat dit zo lang duurt om het probleem op te lossen?
Elke keer krijg ik ook hetzelfde verhaal van de klantendienst:
- We sturen een technieker. Overmorgen.
- Ik bel nog eens om te zeggen dat ook buren er last van hebben, dat het geen individueel probleem is. Ahja, 'algemene storing'. Technieker geannuleerd. 'Wacht 8 uur.'
- 8 uur later, opnieuw bellen. 'We zullen een technieker sturen.' Dat mag, maar dat heeft geen zin. 'Jamaar, het duurt nu langer dan 8 uur. Dus we sturen een technieker.'
- Ik bel wat later nog maar eens. Iemand anders. 'Mijn collega is fout geweest. Een technieker sturen haalt niets uit. Ik zal hem annuleren. Er zijn werken. Die zijn ondertussen afgerond. Nu moet u 24 uur geduld hebben. Binnen 24 uur zal het probleem echt definitief opgelost zijn. Anders moet u nog eens bellen.'
- En jawel, opnieuw problemen. Opnieuw bellen. Opnieuw: 'We sturen een technieker.' Ook al raad ik het af.
- Enzovort enzoverder. Ad infinitum.
Ik heb ondertussen ook al naar Telenet gebeld. Daar konden ze me zeggen dat het gaat om 635 gezinnen die storing ondervinden.
Tinneke2
+50 plus
Chef guérisseur
•
Als Fluvuis werken aan het uitvoeren is kan de technieker inderdaad daar niets komen doen . Zolang ze ze werken uitvoeren zal je geen internet hebben . Normaal zou je daarover moeten verwittigd zijn . Dat het zo lang duurt is niet normaal je kan je wel eens bevragen aan de mannen die er bezig zijn of naar Fluvuis eens bellen dat er storingen zijn . Telenet moet dit normaal oplossen . Waarschijnlijk hebben ze een kabel geraakt en herstellen ze deze . Hopelijk op een goede afloop . Veel succes
0
0