GuntherTaillieu's profile

Apprenti pisteur

• 

5 Messages

Wat zijn jullie snelheden bij giga internet ?

Recent ben ik overgestapt van Telenet naar Orange en waar ik bij Telenet 900+mbps haalde zit ik bij Orange rond de 800mbps.

Langs deze weg zou ik gewoon eens willen weten wat de snelheden zijn die de meeste klanten hier halen ?

Modem staat in Bridge Modus signaal op Coax is perfect er is niks veranderd aan mijn netwerk behalve andere modem namelijk deze van Orange de Livebox cable.

Éclaireur novice

• 

3 Messages

Snelheid is hetzelfde hier. ook ex telenet klant naar orange.

upload ligt hoger nu zelfs, van 30 naar 50 mbps

Apprenti pisteur

• 

5 Messages

@Light​ is jouw snelheid dan hetzelfde als bij Telenet ? want ik lever in vooral tijdens de piekuren,is nog allemaal meer dan voldoende snel maar valt me gewoon op dat er toch wat geknepen word op orange klanten op de lokale wijk node.

Éclaireur novice

• 

1 message(s)

Dat klopt ergens wel. Maar blijkbaar, als er iemand bij jou in de buurt zit met het gigasnelle internet van Telenet, waar ze nu tot 2500 mbps halen in hun gigainternet volgens hun, wil dit zeggen dat de rest wordt geknepen Zo is mij verteld. Nu, wij halen thuis ook rond de 800 a 850 mbps met Orange en komen ook van Telenet. en zaten daar rond dezelfde snelheden. 

Éclaireur novice

• 

3 Messages

@GuntherTaillieu​ snelheid is hetzelfde of zelfs iets beter maar zal het in het oog houden

(Modifié)

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User