Profil de Wannes15

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Compensatie

Als ze de belofte van binnen de 48h verzenden niet kunnen waarmaken, krijgen we daar dan een compensatie voor in de plaats? Vind het anders wel niet eerlijk. Bestellen online om, naar hun eigen zeggen, sneller een nieuwe Phone te hebben.... De 48h zijn ondertussen al ver overschreden. 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Wannes15 

Gewoon heel straight to the pint , nee je krijgt daar geen compensatie voor. 

Het kan namelijk ook langer duren dan die 48 uur en dat is niemand die je exact kan zeggen hoe lang het duurt. De leveringen hebben te maken met Bpost zelf en de stock wat er is op dat moment , want als er staat voorraad op de website wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets is. Er is geen live telling en niemand weet hoe veel er besteld word gelijktijdig. 

Dus die 48 uur is met een korreltje zout en word niet gecompenseerd. 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Het was dan ook niet de vraag om een compensatie,  eerder een suggestie. 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Wannes15 

Als je opmerking / topic eerder een suggestie is of was dan had je beter de vraag gesteld : Waarom krijgt men geen compensatie ? 

Maar ook dat antwoord gaat hetzelfde zijn als ik al gegeven heb. Zie je al voor je dat elke provider dit zou gaan doen bij een vertraagde levering terwijl je provider enkel de verkoper is en niet je bezorger ? 

Super User

 • 

8K  messages

@Wannes15  goedemorgen.

Zoals @patrick2 als schrijft is het neen!

En als iedereen eens logisch zou nadenken weet je ook

dat dit bijna onmogelijk is!

Iedereen ook andere firma's gebruiken die teksten.

Een voorbeeld ik heb ooit bijna 4 weken moeten wachten, als er feestdagen invallen

kan je nog langer wachten. Het zijn mensen en géén robots.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Het was ook niet de vraag naar een compensatie, maar een suggestie.... En nee we zijn geen robots, maar ze zijn ons wel zo aan het maken

Loading...