Ik weet ondertussen dat deze vraag veel is voorbij gekomen , maar wanneer gaat Orange Esim ondersteuning uitbrengen voor de smartwatch? Komt het nog dit jaar?? Is er een update van wanneer we dit kunnen verwachten?
@bigMODDER ik heb eens verder geneusd in Tribe en @patrick2 geeft er al iets meer over gezegd . Dat je dat feitelijk niet zo nodig hebt . Zie Esim voor smartwatch en de betekenis van Esim
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@bigMODDER@SVB Ze zijn er al van in 2021 mee bezig lees ik , duurt toch dan wel heel lang voor jullie . Het is gemakkelijk bij Orange zijn maar ze zijn toch niet helemaal mee met de andere providers
 Ik hoop dat het vlug voor jullie in orde mag komen . Ze beloven het al zolang jeetje voor jullie . Veel succes 🤞 Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
SVB
Pisteur vétéran
 •Â
70 Â messages
Blijft jammer genoeg momenteel een raadsel 🙂
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
 •Â
528 Â messages
@bigMODDER Ik heb gelezen dat de synchronisatie automatisch doet met de agenda van het des betreffende gsm toestel.
Je kan zo dus ook oproepen + sms berichten ontvangen via je smartwatch e.d. en mobiele datagebruiken.
Orange bied dit nog niet aan maar is ermee bezig.
Mvg
0
Tinneke2
Chaman confirmé
 •Â
4.1K Â messages
@bigMODDER ik heb eens verder geneusd in Tribe en @patrick2 geeft er al iets meer over gezegd . Dat je dat feitelijk niet zo nodig hebt . Zie Esim voor smartwatch en de betekenis van Esim
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0