Pisteur confirmé
•
23 messages
hoe vraag ik uitbreiding van het Orange netwerk aan?
ik heb een prepaid kaart gekocht van ORANGE om te testen hoe de 4G ontvangst is op mijn locatie. Want mijn eigelijke doel is internet via het Flybox abonnement. Nu heb ik helaas geen 4G dekking bij mij thuis. Ongeveer 1.5km naar het noorden staat een zendmast met ORANGE apparatuur. Als ik daarheen rijd werkt het prima 16 mbps Down en Up. Ongeveer 1km ten zuiden van mij staat ook een zendmast. Daar zijn spullen van BASE maar volgens mij niet van ORANGE. Want ik krijg daar helemaal geen signaal. BASE doet het prima. BASE doet het ook prima bij mij thuis.
Dus ik wil graag een aanvraag indienen zodat ORANGE hun apparatuur ook aanbrengt op die mast 1km ten zuiden van mijn huis. Hoe doe ik dat? Is het mogelijk een aanvraag in te dienen?
Het gaat om de mast aan de N633 4987 Stoumont:
5.73569O / 50.43987N
X: 247098 / Y: 126341 m
Aan de locatie Quarreux (hele straat) is geen 4G signaal van ORANGE helaas.

patrick2
Super User
•
11.2K messages
@emp62 Hiervoor beste eens met de klantendienst contact opnemen. Deze maken een dossier aan voor u naar de tweede lijn en gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn. Nadien nemen ze met u contact op om dat door te nemen met u om u op de hoogte te brengen wat ze kunnen doen.
18
Axel-malysse
Pisteur vétéran
•
48 messages
Je kan eens een email sturen naar orange
4