@hermandv grote letters en uitroep tekens noemen wij roepen op een forum en dat is nergens voor nodig.
Dat gezegd hebbende heeft Orange wel gelijk. Je dient ten aller tijde bij een provider je pas te kunnen overhandigen en te kunnen laten zien. Voor een activering of een aankoop is die pas nodig om fraude tegen te gaan. Het is enkel jammer te lezen dat er andere mensen van de klantendienst iets gezegd hebben maar zonder pas , lees een geldige pas , is er niks mogelijk. Je zal eerst in je gemeente een nieuwe pas dienen aan te vragen voordat Orange andere dingen kan doen. Ze dienen ten aller tijde te weten met wie ze van doen hebben en nee aan de hand van een kopie is dat niet geldig. Ook met een PV erbij is er geen mogelijkheid dit in orde te krijgen.
@Yentl welkom op de tribe jij bent ook nieuw hier.
Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Neem zeker al eens een kijkje in de categorieën en je kan de zoekbalk gebruiken om te zoeken naar een specifieke vraag of tip of idee. Aarzel ook zeker niet om vragen te stellen en of topics te maken en te reageren op andere topics of het delen van tips&tricks en ideeën.
Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe.
Zonder ID kaart kan inderdaad weinig gedaan worden. De huidige promoties zijn verlengd tot 02/07/2020 ipv 30/06/2020.
Er zijn namelijk 2 mogelijke oplossingen.
1: U wacht tot de nieuwe E-ID kaart actief is en komt nadien naar de winkel voor een gsm met data optie.
2: Indien u een Belgische Reispas heeft die nog geldig is kunnen we dit ook doen. Hierbij is er wel een kans dat we het toestel pas de dag er op kunnen meegeven aangezien er bij contracten waarbij we de pas niet kunnen inlezen een check moet gebeuren door fraudediensten in Brussel. Maar dan ligt het toestel toch teminste al klaar op jouw naam met de gewenste promoties.
De simkaart activeren kan wel via de klantendienst, zo kan u ondertussen eventueel een oude gsm gebruiken om bereikbaar te zijn.
Ikzelf sta in de shop Gent Veldstraat deze week, spring gerust eens binnen. Hopelijk bent u hiermee toch al iets verder geholpen en val ik bij deze misschien onder de categorie intelligent met een creatieve geest.
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@hermandv grote letters en uitroep tekens noemen wij roepen op een forum en dat is nergens voor nodig.
Dat gezegd hebbende heeft Orange wel gelijk. Je dient ten aller tijde bij een provider je pas te kunnen overhandigen en te kunnen laten zien. Voor een activering of een aankoop is die pas nodig om fraude tegen te gaan. Het is enkel jammer te lezen dat er andere mensen van de klantendienst iets gezegd hebben maar zonder pas , lees een geldige pas , is er niks mogelijk. Je zal eerst in je gemeente een nieuwe pas dienen aan te vragen voordat Orange andere dingen kan doen. Ze dienen ten aller tijde te weten met wie ze van doen hebben en nee aan de hand van een kopie is dat niet geldig. Ook met een PV erbij is er geen mogelijkheid dit in orde te krijgen.
0
Yentl
Pisteur confirmé
•
3 messages
Orange helpt je uitstekend!!!
3
Josette
Super User
•
8.1K messages
@hermandv goedemorgen,
met schreeuwen los je echt niets op hier niet en ergens anders ook niet!
We zijn allemaal mensen die iedereen willen helpen in de mate dat wij
dat kunnen.
@patrick2 dat heb je goed beschreven ik zou het zo niet kunnen.
Bedankt.
@Yentl van mij ook,
0
0
TomB
Employé Orange
•
305 messages
Beste @hermandv
Zonder ID kaart kan inderdaad weinig gedaan worden. De huidige promoties zijn verlengd tot 02/07/2020 ipv 30/06/2020.
Er zijn namelijk 2 mogelijke oplossingen.
1: U wacht tot de nieuwe E-ID kaart actief is en komt nadien naar de winkel voor een gsm met data optie.
2: Indien u een Belgische Reispas heeft die nog geldig is kunnen we dit ook doen. Hierbij is er wel een kans dat we het toestel pas de dag er op kunnen meegeven aangezien er bij contracten waarbij we de pas niet kunnen inlezen een check moet gebeuren door fraudediensten in Brussel. Maar dan ligt het toestel toch teminste al klaar op jouw naam met de gewenste promoties.
De simkaart activeren kan wel via de klantendienst, zo kan u ondertussen eventueel een oude gsm gebruiken om bereikbaar te zijn.
Ikzelf sta in de shop Gent Veldstraat deze week, spring gerust eens binnen. Hopelijk bent u hiermee toch al iets verder geholpen en val ik bij deze misschien onder de categorie intelligent met een creatieve geest.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
0