Profil de Mattisvd

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

Orange thank you

Goed systeem

Super User

 • 

11.1K  messages

Inderdaad zouden meer providers mogen doen 🙂

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Inderdaad en hoe langer je klant bent, des te meer cadeaus je krijgt!

Super User

 • 

11.1K  messages

Maar ook hoe beter de cadeaus worden heb ik gemerkt.

4.4K  messages

Hallo,

 

Is zeer goed dit systeem , zouden idd meer operatoren mogen volgen, denk dat Orange dit alleen doet?

 

Groetjes,

KJ

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

Toch even de bedenking dat ik sommige badges nog moet halen volgens Orange thank you doch reeds lang zou moeten hebben zoals de badge van Love (bijna 1 jaar en een half klant met Love trio) en de badge van scout spreekt voor zich. Dus zou ik nog 1 badge moeten halen voor volgende cadeautje. De vraag is wanneer gaat men dat weer aanpassen ze hebben mijn gedacht toch al meer dan tijd gehad. Men weet wat ik heb maar wordt niet aangepast zodat ik hieromtrent ook promoties zou kunnen hebben.(dossier aangemaakt men gaat me bellen doch dat kennen we dus al) Hopen dat de Sint langs komt dit jaar 🎁

 

Super User

 • 

7.2K  messages

@Movieman 

Er zijn reeds een heleboel klachten over het uitblijven de badges, zo ook van mijnentwege. En ik heb gisteren een antwoord gekregen dat er een "incident" is met het badge systeem en dat men tracht het zo snel mogelijk op te lossen.

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

@Cdt24801 wij zijn in blijde 🤰dus.🧐

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Ik heb ook nog 2 badges niet gekregen, in december een orange phone genomen bij een abonnement, en niks gekregen. 
heb ook op dat moment mijn oude gsm ingeleverd voor recyclage, en ook deze badge heb ik niet ontvangen? 

Mvg bart 

Super User

 • 

7.2K  messages


@Bart3  schreef:

Ik heb ook nog 2 badges niet gekregen, in december een orange phone genomen bij een abonnement, en niks gekregen. 
heb ook op dat moment mijn oude gsm ingeleverd voor recyclage, en ook deze badge heb ik niet ontvangen? 

Mvg bart 


Ik zou de klantendienst via messenger of twitter daar toch eens op wijzen. Voordeel van deze weg is dat je niet aan de lijn hoeft blijven te hangen in wachtrij en dat er een spoor is van uw vraag en het antwoord. De reactie kan wel enkele dagen duren.

Loading...