man2u2
+19 plus
Apprenti pisteur
•
18 Messages
Natuurlijk. Ik zou het iets duidelijker en technisch concreter formuleren, zodat anderen meteen zien waar het probleem kan zitten.
Hallo,
Twee dagen geleden heb ik bij het instellen van mijn nieuwe gsm per ongeluk een verkeerd wachtwoord ingegeven bij de configuratie van mijn uitgaande SMTP-server.
Sindsdien kan ik geen mails meer verzenden vanuit mijn mailprogramma's. Mails ontvangen lukt wel. Via Telenet Webmail kan ik echter wél gewoon mails verzenden.
In Samsung Mail krijg ik de melding: “Kan account niet verifiëren. Server ondersteunt geen verificatie.”
In Thunderbird krijg ik de foutmelding die ik als foto heb toegevoegd.
Ik heb gisteren al contact opgenomen met de Telenet-klantendienst. Daar kon men mij helaas niet verder helpen en werd gezegd dat dit na ongeveer 24 uur automatisch zou worden opgelost. Inmiddels zijn die 24 uur al ruimschoots verstreken, maar het probleem blijft bestaan.
Omdat verzenden via Telenet Webmail wel lukt, vermoed ik dat er iets mis is met de SMTP-authenticatie of dat de uitgaande SMTP-toegang tijdelijk geblokkeerd is.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of hoe ik kan controleren of mijn SMTP-toegang geblokkeerd is?
Aangezien mijn installatie(modem)van Orange is zou het misschien iets met het ip adres zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!

Question
•
mis à jour
4
0
0