Profil de Nathan1

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

vendredi 16 août 2019 10:38

Uitgaven limiet bereikt

Hallo,ik heb een probleem.

ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.

Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.

Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)

Guerisseur expérimenté

 • 

708  messages

il y a 6 ans

Enkele vragen die je eventueel moet stellen:

* Kan je het limiet niet verhogen?

* Kan je de resterende bedrag niet via jouw rekening van je bank betalen, ook online?

* Heb je al contact opgenomen met BokuPay (ik ken het niet?) & mss ook met de geädresseerde?

Mss kan dit je helpen? Deze vragen heb ik ook gebruikt bij de geldzaken des huizes of werk.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Ugh @Nathan1 

De stamleden van webcare kunnen je limiet verhogen.
Je kan ook altijd bellen naar het nummer 5000.

Zonnegroeten

Totem

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

En waar kan ik deze stamleden van de webcare dan vinden? Zit met hetzelfde probleem. 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Meersmanstef  je kan eventueel via Messenger of Twitter versturen. Dat zijn de mensen van het Webcare team. 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Meersmanstef 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Nee dit probleem is nooit opgelost geraakt! Ik heb zoals ze me hierboven vertelden om te doen, contact opgenomen met webcare via messenger... En daar zijden ze me direct dat die limiet niet verhoogd kan worden. Dus snap niet waarom ze hier zijden tegen me dat dit wel kon.!! Redelijk dom allesinds

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Dat is jammer, en ik begrijp uw frustratie 😁. Ik ben hier nu al enkele weken mee bezig, het is ondertussen uitgedraaid op een kwestie van principe en wil al niet meer verhogen. Ik heb meermaals contact gehad met Orange; telefonisch en ook via Messenger. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de fod Economie want het limiet kan verhoogd worden hoor. 

Ik kreeg ook de gekste antwoorden; 

- dat kan enkel als je een abo neemt

- ons systeem blijft hangen als we het voor prepaid klanten willen verhogen

- ja mevrouw Orange beslist dat en daarmee uit

- wettelijk vastgelegd

Enzoverder

Dus omdat ik geen abonnement wil nemen mag ik geen gebruik maken van mij VOORGELADEN geld?!😂 Het lijkt me eerder logisch om een limiet op te leggen voor postpaid klanten want dat factuur komt achteraf.

Maarja,zo blijf ik wel bezig 😁😁 Ben trouwens onderweg naar de Orange shop, eens kijken welk verhaal ze me daar gaan vertellen.

Ohja, de opties Giga voor meer data blijft wel onbeperkt mogelijk om aan te kopen 👎

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 5 ans

Hoi,

 

Ik vraag me af of dit opgelost is geraakt? En zo ja, HOE ALSJEBLIEFT??!!😂 Ik probeer al een tijdje om dit zelfde gedoe geregeld te krijgen maar er komt maar geen einde aan.

 

Alvast bedankt!!👍

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 5 ans

Even een kleine update.

Bij de Orange shop konden ze nog minder informatie geven want ze hebben blijkbaar minder toegang tot het systeem(?).

Ondertussen heb ik wel van fod economie het antwoord gekregen dat het limiet vastgelegd is op 300 euro, ongeacht prepaid of postpaid. Ze hebben me ook de wettekst meegestuurd dus heb eindelijk iets in handen 😁. Het is me al lang niet meer te doen om dat limiet te verhogen maar ben eerder geïrriteerd dat ik om te beginnen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ook omdat ze dit dat gebruiken als een manier om abo's te verkopen. Niet eerlijk en blijkbaar ook onwettig. Voor de rest ben ik graag klant bij Orange hoor 😁👍

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@JV89 

Heel tof van u dat ge die ervaring hier deelt zodat anderen er lessen uit kunnen trekken.

Ik vind het natuurlijk ook wel heel spijtig voor u dat ge zo een lijdensweg hebt moeten meemaken, dat was inderdaad voor niks nodig geweest. Heel jammer .

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 4 ans

Ik zag hier ergens een antwoord voorbijkomen, dat de limiet op 300€ zou liggen, maar ik heb nu 125€ bereikt & daar stopt het blijkbaar... hierdoor zijn ook al mijn abonnementen verwijderd, omdat deze niet meer kunnen betaald worden?!

Mijn logica zegt nochtans:"zo lang als ik mijn rekening betaal, is er toch geen vuiltje aan de lucht"?! Niet??? Dit zou je toch ZELF moeten kunnen aanpassen, toch?!

Financiële gijzeling, noem ik zoiets... ofwel bied je zoiets aan (& is het zeker voor abonnees => ZELF aanpasbaar); ofwel wordt het verboden, OF (mss nog een ideetje voor de 'Orange-imperium-toezichthouders') maak het (desnoods deels) PREPAID!!!

Loading...