Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Uitgaven limiet bereikt
Hallo,ik heb een probleem.
ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.
Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.
Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)
Surfer
Guerisseur expérimenté
•
708 messages
il y a 6 ans
Enkele vragen die je eventueel moet stellen:
* Kan je het limiet niet verhogen?
* Kan je de resterende bedrag niet via jouw rekening van je bank betalen, ook online?
* Heb je al contact opgenomen met BokuPay (ik ken het niet?) & mss ook met de geädresseerde?
Mss kan dit je helpen? Deze vragen heb ik ook gebruikt bij de geldzaken des huizes of werk.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @Nathan1
De stamleden van webcare kunnen je limiet verhogen.
Je kan ook altijd bellen naar het nummer 5000.
Zonnegroeten
Totem
7
JV89
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Hoi,
Ik vraag me af of dit opgelost is geraakt? En zo ja, HOE ALSJEBLIEFT??!!😂 Ik probeer al een tijdje om dit zelfde gedoe geregeld te krijgen maar er komt maar geen einde aan.
Alvast bedankt!!👍
0
0
JV89
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Even een kleine update.
Bij de Orange shop konden ze nog minder informatie geven want ze hebben blijkbaar minder toegang tot het systeem(?).
Ondertussen heb ik wel van fod economie het antwoord gekregen dat het limiet vastgelegd is op 300 euro, ongeacht prepaid of postpaid. Ze hebben me ook de wettekst meegestuurd dus heb eindelijk iets in handen 😁. Het is me al lang niet meer te doen om dat limiet te verhogen maar ben eerder geïrriteerd dat ik om te beginnen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ook omdat ze dit dat gebruiken als een manier om abo's te verkopen. Niet eerlijk en blijkbaar ook onwettig. Voor de rest ben ik graag klant bij Orange hoor 😁👍
1
SAMPro
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 4 ans
Ik zag hier ergens een antwoord voorbijkomen, dat de limiet op 300€ zou liggen, maar ik heb nu 125€ bereikt & daar stopt het blijkbaar... hierdoor zijn ook al mijn abonnementen verwijderd, omdat deze niet meer kunnen betaald worden?!
Mijn logica zegt nochtans:"zo lang als ik mijn rekening betaal, is er toch geen vuiltje aan de lucht"?! Niet??? Dit zou je toch ZELF moeten kunnen aanpassen, toch?!
Financiële gijzeling, noem ik zoiets... ofwel bied je zoiets aan (& is het zeker voor abonnees => ZELF aanpasbaar); ofwel wordt het verboden, OF (mss nog een ideetje voor de 'Orange-imperium-toezichthouders') maak het (desnoods deels) PREPAID!!!
0
0