Profil de Janique

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

samedi 26 décembre 2020 10:21

WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Janique  het Tribe systeem is ook niet bedoeld om de klantendienst te vervangen. Elke provider heeft tegenwoordig een forum en je kan daar als klant je vraag stellen zonder een klantendienst in te schakelen. Dat kunnen simpele vragen zijn of moeilijke vragen maar het is er eigenlijk meer voor bedoeld om vragen op te lossen waar de klantendienst(en) geen ondersteuning op bieden. Denk aan bijvoorbeeld hoe je outlook moet instellen of hoe je een Playstation kan instellen of hoe je antivirus werkt. Dat soort vragen worden niet behandeld door een klantendienst en daar is dit forum dus voor bedoeld. Hier zijn dan ook geen medewerkers van de klantendienst te vinden buiten @TomB  om dat is een shop medewerker en geeft goede en nuttige info en hulp. 

Je idee is geen slecht idee dat is juist een heel goed idee. Op die manier krijg je dus meer communicatie kanalen om je echte technische problemen te laten nakijken en eventueel op te lossen. Want in de technische lopende zaken en dossiers is hier dus geen inzicht. Het kan dus ook op de wensen lijst voor het nieuwe jaar en zullen eens zien wat @Totem daarop kan antwoorden. @Totem en @JohanV zijn onze moderatoren die wel de vraag kunnen neerleggen bij de juiste diensten intern en het laten nakijken of dit mogelijk is om het te realiseren. 

Daarnaast bied de Tribe al wel vele oplossingen die al veel mensen hebben gekregen om toch hun vraag en of probleem op te lossen via de Tribe. De meeste stellen hun vraag dan ook via de Tribe al vorens ze bellen met de klantendienst dat scheelt weer in tijd om te bellen en het kan ook zomaar in eens opgelost zijn zonder een dossier en wachttijd van de technische dienst. 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Janique 

Ik ga kort antwoorden.

Ik vind dat een zeer goed voorstel en sta er ook zelf helemaal achter 😉

4.4K  messages

Zeer goed voorstel , nu of het er zal komen ooit is de vraag.

-> Wat je ook kan doen is dit doen via de MyOrange app , zo doet Proximus het ook , je kan bv via de app van hun in contact komen met de klantendienst , en dit werkt ook zeer goed. <- Dit is dan mijn voorstel.

Groetjes,

bigMODDER

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Ik heb enkel de orange tv app. Is de my orange app niet voor de mensen die ook met hun telefonie bij orange zijn aangesloten? 

Ik heb namelijk enkel een tv met Internet aanbod bij orange. 

 

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Janique  dan heb je het pack Home Internet ? Want internet en tv in een Love pack is altijd met gsm erbij. 

De My Orange app is inderdaad voor je gsm verbruik in de gaten te kunnen houden. 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Ja inderdaad. Ik was orange al een tijd aan het opvolgen tot er de mogelijkheid was om in te stappen zonder verplicht een gsm abonnement bij hun te nemen en toen ik dit las in mijn clickx magazine ben ik direkt op de orange website gaan kijken voor meer info en heb ik dan ook beslist om de stap te wagen. Wel met een klein hartje. Had wat schrik dat de internet connectie wat te laag zou zijn voor mijn Netflix 4k streaming maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden. 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 5 ans


@Janique  schreef:

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. 

Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.

Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig. 

Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken

 


Ugh @Janique,

Bedankt voor de informatie. Momenteel is het niet in onze plannen maar Totem geeft het wel door aan de strategische geesten.

We werken eraan ook om Tribe duidelijker te maken 🙂

Neem je tijd om eens rond te kijken onze Super users @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Gregory zijn er ook om je te helpen.

Totem's groetjes,

Totem

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 2 ans

ik volg zou veel beter zijn voor de klanten 

Apprenti éclaireur

 • 

4  messages

il y a 2 ans

Top idee!

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 4 mois

Dag Janique,

kun jij mij helpen?

doe je dit nog steeds via Whatsapp?

Mvg,

Nils.

Loading...