Grand Sage
•
4.1K messages
Win tickets voor Disneyland Parijs!
Ugh iedereen!
Totem en het Orange Thank You team brengen jullie een geweldige Disney wedstrijd!
Wil je een magische uitstap, ver weg van de dagelijkse sleur ?
Doe mee aan onze wedstrijd en win een verblijf (2 dagen/1 nacht) voor 4 personen of 4 dagtickets voor beide Disneyland Parijs parken.
Een buitengewone wereld waar de tijd stilstaat en je in het wilde weg kan dromen.
Die wereld ligt op jou te wachten! 😊
Je kan meedoen tot en met 10 juli via deze link.
Veel succes!
Totem waakt over zijn stam!
Totem
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Totem wij hebben niet meegedaan, wegens
ik kan er niet naartoe maar voor de wijze @patrick2 een ideaal moment
die is aan Disney verslaafd. 🤣 😋
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Totem @Josette Heb mijn kans eens gewaagd . Nog nooit daar geweest @patrick2 vind het er mooi , 🤩 . En doe mee ook voor plezier 🤩 en wie niet waagt niet wint . Ben nog nooit in Parijs geweest. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
sharon_97
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 1 an
Kans gewaagd! 😁
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Totem we zijn in blijde afwachting op de uitslagen! 😋
0
0
LauraTorrekens1
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 1 an
Jammer genoeg verloren😭
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@LauraTorrekens1 @Josette @patrick2
Helaas ben ik er niet bij , maar ik hun het velen die het gewonnen hebben . Maak plezier 🤩 en geniet 😊 van deze mooie prachtige sfeer en @patrick2 weet er alles van hoe mooi het er is . Veel plezier met je kinderen 🧒 of zonder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Thugangel
Pisteur expérimenté
•
19 messages
il y a 1 an
Meegedaan maar niets gewonnen.
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Totem Heb nu al verschillende wedstrijden gespeeld maar de badge heb jij k nog maar eenmaal gekregen . Ook met andere wedstrijden heb ik al meermaals meegedaan . En blijf maar een badge krijgen . Mijn vraag naar jou toe moet je pas winnen 🥇. En dan pas krijg je een badge .
want met de vraag hoeveel dat er mee hebben gedaan vind ik zeer moeilijk . Denk 🤔 voor iedereen . 😉.
Het is maar een vraag 🙋 . En misschien 🤔 zijn er nog anderen die het graag ook weten . Fijne groeten 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0