Profil de Andy_

Éclaireur confirmé

• 

2  messages

Kan je 2x surf extra card aan één abonnement koppelen?

De Surf Extra kaart komt op 2,48 euro per maand. Dat kan ik terugvinden op de website.

Het is bovendien gratis als ProPack indien je Arend of hoger neemt.

Maar ik kan nergens terugvinden of je 2x een surf extra kaart aan één abonnement kan koppelen.

Kan ik bijvoorbeeld dit doen:

1x Arend + Surf Propack (=surf extra kaart)

+ Extra surf kaart aan 2,48 / maand

Of is er een beperking van 1 surf kaart per abonnement?

Super User

• 

11.2K  messages

@Andy_  mijn vermoeden is dat het 1 kaar per klant is die je eraan kan koppelen. Dit is vermoedelijk om misbruik en fraude te voorkomen. Maar zal de moderatoren eens vragen. @Totem  of @NelsonM  kunnen jullie hier iets meer info in geven ? Want ook ik heb gezocht maar ook vind niks in de voorwaarde of dat je twee kaartjes kan koppelen.

Éclaireur confirmé

• 

2  messages

De bedoeling is eigenlijk om (naast de ipad) nog een extra kaartje in een mifi toestel (dat in de auto in de aansteker geïnstalleerd kan worden) te plaatsen zodat de kinderen daar ook met hun tablet even online kunnen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Andy_  ja dat kan he daar is het wel gemakkelijk voor. Maar zullen toch eens zien wat de moderatoren zeggen hier over. Heb zelf ook niks gevonden in de voorwaarden vandaar dat ik de twee namen voor je erin heb gezet. Hopelijk kunnen deze wel een bindend antwoord geven.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

De Surf Extra kaart komt op 2,48 euro per maand. Dat kan ik terugvinden op de website.

Het is bovendien gratis als ProPack indien je Arend of hoger neemt.

Maar ik kan nergens terugvinden of je 2x een surf extra kaart aan één abonnement kan koppelen.

Kan ik bijvoorbeeld dit doen:

1x Arend + Surf Propack (=surf extra kaart)

+ Extra surf kaart aan 2,48 / maand

Of is er een beperking van 1 surf kaart per abonnement?

Ugh @Andy_,

Een enkel surf extra card wordt gelinkt aan een enkel mobielnummer, je zou dus een ander nummer actief hebben om een nieuwe surf extra card te bestellen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Employé Orange

• 

305  messages

Beste,

Max 3 Surf extra kaarten per gsm nummer, let wel op je gebruikt van dezelfde 'pot' data. M.a.w de data zal er rapper doorgaan.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Beste,

Max 3 Surf extra kaarten per gsm nummer, let wel op je gebruikt van dezelfde 'pot' data. M.a.w de data zal er rapper doorgaan.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Oeps !

Totem schaamt zich ! @TomB je hebt gelijk.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...