Profil de guismona123

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Surf extra of laadkaart

Beste allen,

Ik heb een tablet die ik enkel op reis (online) wil gebruiken, ik zie dat er een surf extra kaart is maar daarvoor betaal je 3 € per maand; ben ik beter af met een eenmalige herlaadkaart, of hebben jullie iets anders.

Dank bij voorbaat

Guido

Solution acceptée

Super User

• 

7.7K  messages

Er zitten hier alleen klanten.  Voor zulke info moet je naar een shop gaan

Persoonlijk zou ik voor een surf extra kaart gaan.  3 EUR is niet veel

Super User

• 

7.2K  messages

@guismona123 

Voorwaarde voor een surf-extra kaart is uiteraard dat je een abo hebt bij  Orange. Een surf-extra kaart is geen losstaand artikel, ze gebruikt de data van uw abo.

Misschien is dat wel in orde, maar je hebt het niet expliciet vermeld ... Vandaar, voor alle zekerheid dat ik het nog even meegeef ...

Super User

• 

7.2K  messages

Voor ik het vergeet, @guismona123 , je hebt nog een andere mogelijke optie: ongeacht van de provider die je hebt, wanneer je een abo hebt voor uw smartfoon kun je daar een hotspot op aanmaken. Op die manier kan uw tablet, via WiFi dan, ook gebruik maken van uw data eigen aan uw abo om op het internet te gaan.

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Beste,

Bedankt voor uw antwoorden,

Ik heb idd een abo bij orange.
via wifi is hier geen probleem maar in Kreta lukt dit niet, daarom mijn vraag hierboven.

Grt 

Guido

Super User

• 

7.2K  messages

@guismona123 

Ik denk dat je niet goed begrepen heb wat ik bedoel ivm die wifi.

Wanneer je op uw foon een hotspot aanmaakt creëer je uw eigen wifi. Uw tablet kan dan connecteren op die wifi. Aldus is uw tablet verbonden met uw foon. Uw foon kan dan het internet op via 4G of 5G.

Op die manier heb je een keten gemaakt waardoor uw tablet op het internet kan via uw foon. Aldus verbruik je de data van uw abo en hoef je niks extra aan te schaffen.

Is dat duidelijk? Zoniet, vraag maar ...

Super User

• 

7.2K  messages

@guismona123 

Nog iets vergeten ....

Wanneer je spreekt over eventueel een surf-extra card om te gebruiken met uw tablet: heeft uw tablet een ligplaats / slot  voor een simkaart? Want een surf-extra card is dus effectief een fysieke simkaart. Indien je die dus niet in uw tablet kan stoppen ben je er ook niets mee hé 😉

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Er zitten hier alleen klanten.  Voor zulke info moet je naar een shop gaan

Persoonlijk zou ik voor een surf extra kaart gaan.  3 EUR is niet veel

Super User

• 

7.7K  messages

@mzhracr 

Antwoorden copieren is nut niet zeer hoogstaand

Loading...