Mobile
Internet & TV
Trucs & astuces
Fun
News
Se connecter
Geen toegang
Pisteur vétéran
•
45 messages
samedi 1 juillet 2023 18:08
Hey,
Ik heb geen toegang meer tot tips&tricks en nieuws.
Kunnen jullie helpen? Thanks!
Aimer
Répondre
Suivre
Réponses
Ervaren verkenner
7.5K messages
il y a 2 ans
@Frauke83 goedemorgen,
probeer deze link eens als je wil?
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bg-p/Tt
Succes.
Pisteur expérimenté
29 messages
Daar blijkt inderdaad een probleem met deze toegang te zijn (onvoldoende provileges op beide wijzes)
Ja, tot vorige week had ik dit probleem niet, dus ik vraag me af wat er veranderd is in tussentijd. Zijn er nog personen die dit probleem ervaren?
Apprenti pisteur
5 messages
Aan de klantendienst vragen je online klantenprofiel te resetten. Dan moet je je account opnieuw aanmaken, werkte voor mij.
@Frauke83 goedenavond,
en al de link geprobeerd?
Heb de link juist uitgetest, dan krijg ik volgende boodschap 🤷♀️
@Frauke83
goedemiddag,
heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?
Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het
antwoord wat je heeft geholpen.
Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.
Dank je.
Voor mij is er ondertussen toegang tot de "tips & ticks" pagina's ondertussen (= vandaag maar geen idee sinds wanneer)
Sorry, antwoord heeft niet geholpen… ik laat het even rusten, zal binnenkort eens contact opnemen met de klantendienst!
Heel vreemd, maar het probleem heeft zich blijkbaar zelf opgelost! Heb de klantendienst niet moeten contacteren, alle opties en diensten functioneren weer!
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Frauke83 goedemorgen,
probeer deze link eens als je wil?
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bg-p/Tt
Succes.
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Frauke83 goedenavond,
en al de link geprobeerd?
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Frauke83
goedemiddag,
heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?
Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het
antwoord wat je heeft geholpen.
Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.
Dank je.
2
Frauke83
Pisteur vétéran
•
45 messages
il y a 2 ans
Heel vreemd, maar het probleem heeft zich blijkbaar zelf opgelost! Heb de klantendienst niet moeten contacteren, alle opties en diensten functioneren weer!
0
0