Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Nieuwe simkaart aanvragen
Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Geaccepteerde oplossing
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Ik denk minimum een copie recto verso van zijn identiteitskaart, @Indemix
Maar voor alle zekerheid, waarom bel je niet even naar de dichtst bijzijnde Orange shop en leg het geval uit ?
https://www.orange.be/nl/shops
0
Geaccepteerde oplossing
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Indemix wat @Gregory en @Josette zeggen is correct. Je dient wel de ID kaart van de abonnement houder te hebben als de handtekening .
0
Geaccepteerde oplossing
Jeroewn
Chef pisteur
•
105 Berichten
De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Goedemiddag indemix,
je kan hier eens gaan lezen als je wil?
Of
Hier.
Succes.
0
Indemix
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Bedankt voor alle reacties @Jeroewn @patrick2 @Gregory @Josette. Hij zal inderdaad zelf langs moeten wanneer hij terug is.
0
Brentie_30
Pisteur confirmé
•
6 Berichten
Beste,
De beheerder van het klantnummer zal idd met zijn paspoort moeten langs gaan in een Orange verkooppunt.
Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren.
5
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @Indemix,
Vergeet ook niet dat je digitaal een vervangingskaart kan aanvragen via je klantenzone, hiermee moet je nietmeer naar de shop gaan ! 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0