Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.
Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.
Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden:
Via de Klantenzone. Als contractverantwoordelijke heeft u het overzicht van de pukcodes van uw werknemers in het menu vlootbeheer.
In de post hierboven staat "onze klantendienst", dat gaat dus wel degelijk over de klantendienst van Orange zelf, niet over Tribe.
Voor alle duidelijkheid: die tekst komt van de website van Orange. Wij hier op Tribe zijn ook allemaal gewone klanten en kunnen u daar verder niet mee helpen.
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Kicsi
Wellicht kan je hier iets mee aanvangen:
Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.
Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.
Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden:
0
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Kicsi
In de post hierboven staat "onze klantendienst", dat gaat dus wel degelijk over de klantendienst van Orange zelf, niet over Tribe.
Voor alle duidelijkheid: die tekst komt van de website van Orange. Wij hier op Tribe zijn ook allemaal gewone klanten en kunnen u daar verder niet mee helpen.
0
0