Profil de Leo2

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

Privé nummer achterhalen

Ik heb van een firma een telefoon gekregen en heb een afspraak gemaakt, ik zou ze graag contacteren maar achteraf bekeken hebben ze mij gecontacteerd met een privé nummer, ook niet slim. Hoe kan ik dat nummer achterhalen?

Super User

• 

8.1K  messages

@Leo2  goedenavond, ook nieuw hier zie ik!

Tagnieuw.jpg

Dat is niet slim hé. Nooit kan je erachter komen.

Ik denk dat je daar niets meer aan veranderen kan.

Jij alleen weet welke firma, of je geeft het door aan

de instanties die er wel iets aan kunnen doen.

Succes.

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

Welke instantie, bedoelt u Orange himself?

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

De firma weet ik ook niet, wie zou nu denken dat die met een privenummer bellen.

Super User

• 

7.2K  messages

@Leo2 

Dan vrees ik dat er geen enkele normale manier is om er nog achter te komen. End of story.

Chef pisteur

• 

114  messages

Als je bedoelt dat er gewoon geen nummer op je scherm kwam : geen manier om er achter te komen.
Als je bedoelt dat er wel een nummer op kwam maar jij kan niet vinden van wie het is op 1207.be of andere websites edm : gewoon het nummer opbellen en vragen.

Ik vermoed wel dat je het eerste bedoelt... Dan sluit ik me verder aan bij de voorgaande forumleden.

Super User

• 

7.2K  messages

@Leo2 

Ik heb net de hele thread nog eens nagelezen.

Nu stel ik  mij de vraag: je hebt zelf met die firma een afspraak gemaakt. Maar het is de firma die met u contact heeft opgenomen in eerste instantie, niet jij die hen gecontacteerd hebt

Je weet niet meer welke firma dat is ...

Ze bellen u met een privé nummer ...

Ik persoonlijk zou blij zijn dat ik er vanaf ben. Firma's die mij contacteren zonder dat het initiatief van mij komt en dan nog met een privé nummer bellen, dat klikt heel louche en zou ik voor geen haar vertrouwen.

Dat is trouwens hoofdzakelijk de reden dat ik op mijn foon privé nummers geblokkeerd heb. Rechtstreeks naar de voicemail, de beltoon gaat niet over. Als het familie  is of kennissen zijn of men heeft mij echt nodig dan spreekt men wel iets in en neem ik wel terug contact op. Zo niet, voor beide partijen tijd en gezever bespaard.

Loading...