Profil de Pauline88

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

puk code aanvragen zonder bellen

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Solution acceptée

Super User

 • 

11.1K  messages

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Bedankt voor de snelle reactie.

ik heb de app van orange mee overgezet naar nieuwe iPhone. Dus de login en wachtwoord stond niet meer bij opgeslagen wachtwoorden.

nu wil ik die opvragen maar versturen ze dat ook via sms...wat ik niet kan ontvangen.

is de gebruikersnaam iets wat je zelf kiest of idd van orange ofzo?

Super User

 • 

11.1K  messages

@Pauline88  je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

5106BE9C-4A61-4E5E-9BCE-A1D0FEC9B44E.png

Is toch terug via sms..

Super User

 • 

11.1K  messages

@Pauline88  stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven. 

Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Ik heb een bericht gestuurd via Messenger en zal morgen zien.

Alvast bedankt, ik hou je op de hoogte.

mvg pauline

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Nog steeds geen reactie via messenger.

eigenlijk is dit toch  triestig dat je een provider enkel kunt contacteren via bellen en niet via mail...🤬

Super User

 • 

11.1K  messages

@Pauline88  je zal wat geduld moeten hebben via messenger. Er zijn meerdere die daar vragen stellen en je vraag gaat ook naar de juiste dienst. Orange heeft er voor gekozen om niet meer te werken via email dus er zit niks anders op. Antwoord krijg je wel want ik heb ook goede ervaringen via Messenger. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Dan zouden ze beter een automatisch bericht zenden vb. U bericht is in behandeling wij helpen u vanaf het mogelijk is verder. Ik begrijp dat ze anders een hele dienst met personeel moeten hebben om mails te beantwoorden maar zo onduidelijk allemaal.

Super User

 • 

11.1K  messages

@Pauline88  helaas gaat dat automatisch bericht niet mogelijk zijn het is en blijft FB of Twitter. Dan zouden hun dat moeten erin verwerken en enkel voor bedrijven. Of er zou een chatbot moeten zijn net als Proximus heeft maar dat is een stomme pc die niks terug zegt dan sta je altijd in de wacht. Heb dat in het verleden nog meegemaakt. En voor je dan iemand krijgt ben een week verder tenzij je een klacht indient . 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Het is orde, zojuist direct mijn PUK code gekregen in een heel vriendelijk bericht via messenger. 

Bedankt @patrick2 voor alle hulp

Super User

 • 

11.1K  messages

Graag gedaan @Pauline88 !!!! 

Vergeet niet de oplossing(en) aan te duiden zodat dit andere Tribers ook kan helpen in de toekomst. 

Loading...