Profil de CandiceV
Ancien chaman

Ancien chaman

 • 

114  messages

jeudi 8 février 2018 15:12

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 7 ans

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

Aangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaanAangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaan

 Heropstarten heeft geen effect!

Maar wanneer het wel werkt zag ik nog Nooit deze optie staan! Wetende dat het automatisch voorhanden zou zijnvoor alle klanten (Ik ben abonnement klant)zou het op z'n minst eenvoudfig terug te vinden moeten zijn!

Ancien chaman

 • 

114  messages


alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

klopt herlaadkaart tempo giga. Is het mogelijk dat het enkel maar voor iphone gaat?

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages


CandiceV schreef:

alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice

Vandaag werkt de app wel mee

Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was

Dit krijg ik te zien:Screenshot_20180212-161250.png

 

Screenshot_20180212-161257.png

 

Screenshot_20180212-161301.png

 

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

ook op Android maar vanaf Oreo 8.1

 

De volgende Android-smartphones zijn compatibel met de dienst: Pixel/Nexus (Google) smartphones met Android 8.1, Android One-toestellen, smartphones van de merken Nokia, BQ, de Essential PH-1 ... en in de toekomst nog meer Android-toestellen.

 

https://corporate.orange.be/nl/news-medias/visual-voicemail-nu-beschikbaar-voor-orange-klanten-met-een-android-smartphone

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 7 ans

Tja vorige dagen een niet werkende App

Nu de site die niet mee wil werkenAlweer geen succes bij inloggenAlweer geen succes bij inloggen

 

 

 

Er is nog veel werk aan de winkel bij Orange aangezien ze nogal vaak technische problemen ondervinden 

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

Screenshot_20180213-135741.png

 

Vandaag werkt de klantenzone wel weer en zie ik ook de keuze mogelijkheid staan onder topic  Oproepen.

Via de my Orange App  is het nog steeds niet te vinden.

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

Klopt, staat er op. Maar ik heb het gisteren in werking gesteld via klantenzone. Maar de functie werkt nog steeds niet op GSM.

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

il y a 7 ans

Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

il y a 7 ans

Knipsel.JPGbij mij staat het er niet bij!

Ancien chaman

 • 

114  messages

Hallo @promenade, @alain_c en @Droopy_Kat!

Ik heb al jullie vragen verzameld en ben op zoek gegaan naar een in-house specialist ! Dankzij jullie heb ik een nieuwe collega ontmoet en veel bijgeleerd! 🙂

Dus...

- Visual Voicemail is direct in het besturingssysteem van de smartphones geïntegreerd, maar nog niet op alle versies van alle besturingssystemen.

- De My Orange App spoort automatisch op of je smartphone Visual Voicemail toestaat. Dus, als je de optie niet ziet kan je Visual Voicemail niet installeren. 😞

- Je kan het soms toch in je klantenzone zien, maar het is je smartphone die beslist of je het kan gebruiken of niet.

- Wat Android betreft is Visual Voicemail al op de 8.0 versie beschikbaar maar niet bij alle merken. Opnieuw, de beste manier om dit te weten is in de app te kijken of Visual Voicemail beschikbaar is of niet.

Voilà, ik hoop dat het helpt! 🙂

Candice

Pisteur expérimenté

 • 

14  messages

Dag Candice,

dank voor info. Maar eergisteren heb ik het via de klantenzone kunnen aanklikken en gisteren was het opeens weg. Daarom zou ik via de klantenzone nogmaals goed iedereen laten informeren dat het maar geldig is vanaf de voorwaarden dat er momenteel gelden. Dit om de nodige frustatie(welke ik nu al had) te voorgekomen.

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

dank voor de info. Met mijn gsm zal dus nog gaan. Enig idee wanneer het mogelijk is op alle gsm's?

4.4K  messages

Op mijn Nexus 6P werkt het al een tijdje vlot, gewoon aangezet in mijn Klantenzone en aangezet in de settings van de dialer op de telefoon, is wel handig

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Hier het zelfde probleem, Visual Voicemail geactiveerd via de Orange app, een paar uur later een bericht gehad dat het actief was maar dagen later werkt het nog steeds niet. Nu is de optie ook uit de Orange app en op de website zelf is er ook niets van te bespeuren. Ook al contact opgenomen via Facebook, daar werd eerst gezegd dat het alleen voor abonnementen actief is (wat de website tegenspreekt), daarna gewoon een bericht gehad dat het van hun kant actief is. Een straatje zonder einde dus.

iPhone 8 - iOS 11.2.6 - Tempo Giga

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 7 ans

Nog niet gebruikt maar je voice mail moet daarvoor volledig actief staan.

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

il y a 7 ans

Is wel maar boorvtoedyellet die android oreo hebben

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 7 ans

Geweldige mogelijkheid en enorm tijdsbesparend. 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Perfecte omschrijving Robot clignant de l'œil

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

il y a 7 ans

Vind ik nu eens echt een schitterende toevoeging, eenvoudig, doorzichtig en gemakkelijk in gebruik!

Pisteur expérimenté

 • 

47  messages

il y a 6 ans


@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice


Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Converted  schreef:

@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice


Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)


Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

@Converted  schreef:
@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? Smiley Vrolijk

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Ugh @Cdt24801 en @Converted,

Visual voicemail werkt nog enkel met ios en android systemen.

Het is dus niet beschikbaar voor Nokia's aangezien die met Windows Phone werken.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem

 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Nou ik dacht dat Nokia 5 op Android draaide, zelfs 9.0.

https://www.gsmarena.com/nokia_5-8571.php

 

Toch even navragen bij team devices of VVM compatible is.

 

J.

Pisteur expérimenté

 • 

47  messages


@JohanB200  schreef:

Nou ik dacht dat Nokia 5 op Android draaide, zelfs 9.0.

https://www.gsmarena.com/nokia_5-8571.php

 

Toch even navragen bij team devices of VVM compatible is.

 

J.


@Totem Dank je! Nokia 5 is wel degelijk Android 9. Kan je zoals Johan aanhaald dit eens navragen bij team devices of VVM compatible is met Nokia 5 (android 9). Is wel geen android one toestel...

Pisteur expérimenté

 • 

47  messages


@Totem  schreef:
@Converted  schreef:
@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? Smiley Vrolijk

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Even @Totem mentionen want Candice is geen Community Manager meer ...

Ugh @Cdt24801 en @Converted,

Visual voicemail werkt nog enkel met ios en android systemen.

Het is dus niet beschikbaar voor Nokia's aangezien die met Windows Phone werken.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem

 


@Totem Een antwoord?

Pisteur expérimenté

 • 

47  messages

il y a 6 ans


@CandiceV  schreef:

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice


@Totem Hoi, Werken de Nokia toestellen nu met visual voicemail? Of nog steeds niet?

Kan iemand dit eens navragen of bevestigen? Thanks

Het gaat om de Nokia 5. (geen android one weliswaar)

Chef pisteur

 • 

87  messages

il y a 6 ans

Ik heb een iPhone Xs, een koala abonnement en ik heb niets moeten doen om visual voicemail te krijgen. Het werkt gewoonweg perfect en laat me toe mijn voicemail te wissen als hij niet belangrijk is en een tijdje te bewaren las hij belangrijk zou kunnen zijn. Heerlijk overzichtelijk, doe zo voort Orange!

Apprenti éclaireur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Yes! Super handig

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Charlo1  schreef:

Yes! Super handig


Inderdaad, indien je een compatibele foon hebt is het super handig, dat klopt !!

Pisteur expérimenté

 • 

33  messages

Hallo allemaal,
Zijn er al leden die de badge visual voicemail hebben? Ik zou deze keer willen proberen om de badge visual voicemail te krijgen, ik zie in de app my orange bij tarief en opties, opties beheren, dat visual voicemail android op "on" staat, mijn voicemail is ook geconfigureerd, is dit voldoende of moet ik nog een bepaalde app op mijn smartphone installeren, of kan het ook zijn dat ik nog een paar weken moet wachten op deze badge, want ik heb het toch al enkele weken geactiveerd in mijn klantenzone.
Alvast bedankt!
Timm1983

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

Hoi, dit was ook mijn vraag een tijd geleden en ik heb ook bij "visual voicemail" een vinkje staan. Ik moet toch nog altijd naar de voicemail bellen. Niet dat dit zo hinderlijk is, want door die aparte nummering kan je onmiddellijk al je bericht krijgen, wat op zich al leuk is, maar dat verhaal van visual voicemail is mij ook een mysterie en ik heb Android 10, dus daar kan het niet aan liggen...

Pisteur expérimenté

 • 

33  messages

@JeanLoyens 
Het is dus wat afwachten wat de badge visual voicemail betreft, ik heb een Samsung Galaxy J5 met Android 9, in My Orange zie ik dat ik al 3 jaar en 4 maanden klant ben.
Timm1983

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Timm1983  en de anderen,

Die badge, die komt wel vanzelf, maar zoals gewoonlijk bij Orange, je moet een beetje geduld hebben.

Je moet daar verder niks speciaals voor doen, wanneer het actief is in uw klantenzone is alles OK, meer kan je niet doen.

Wanneer Visual Voiemail actief staat maar in de praktijk is op uw foon is niks te merken, stuur dan eens een berichtje via messenger naar het webcare team, Die kunnen dan op hun gemakske alles eens nakijken en eventuele storingen verhelpen.

Wat ook kan helpen, installeer de Orange Phone app. Elke smartfoon heeft een native foon app, maar Orange heeft zijn eigen versie. Die twee kunnen perfect allebei op uw toestel staan en hebben dezelfde functionaliteiten. Visueel is het iets anders opgebouwd, maar dat is niet de voornaamste troef. Orange heeft een database van heel veel nummers en klanten kunnen aan nummers een beoordeling geven (zoals kwaadaardig, te vertrouwen, en van die dingen). Wanneer je gebeld wordt door een nummer dat niet in uw contacten staat maar wel gekend is door Orange krijg je dus toch een naam of firma te zien, ofwel een waarschuwing van pas op, kwaadaardig. En jijzelf kunt dan eveneens een beoordeling ingeven. Zo helpen alle Orange klanten elkaar.

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

il y a 5 ans

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@ElsFra  schreef:

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 


Over welke app heb je het juist? Waarover wil je graag meer uitleg?

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

il y a 5 ans

Ik vind de weg niet om deze te activeren

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@AU3 

Indien uw toestel compatibel is met Visual VoiceMail dan is dat een optie die je moet aanzetten in uw klantenzone op de PC. In de app op uw foon kan het ook. Onder de hoofding: opties beheren.

Indien je het daar niet kan vinden om het simpelweg op "aan" te zetten, dan kan je best eens het webcare team via messenger op twitetr contacteren. Die lunnen dat dan grondig nakijken en een deftig antwoord geven.

Een geactiveerd in uw klantenzone zal het vanzelf ook gaan werken op uw foon.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@AU3 

Hier screenshots van de app op mijn foon en de klantenzone op mijn PC:

Screenshot_20201120-010012_My Orange.jpg

VVM.JPG

 

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

Dank voor het delen van uw scherm. Bij mij staat dit ook actief en toch werkt het niet. Ik werk met een Pocophone F1 en heb Android 10. Het kan, zoals gezegd, wel aan het toestel liggen, maar toch blijft het frappant, want dit toestel is goed twee jaar op de markt (22 augustus 2018) en zoals je merkt aan het besturingssysteem krijg ik tot op heden nog steeds de laatste nieuwe updates van Android. Nu, je kan bij Orange bellen naar een rechtsreeks nummer om je boodschap te horen, zonder verdere voorkeurselecties. Het zou natuurlijk nog net iets leuker zijn als het zou werken met bestanden die ik zonder inbellen kan afspelen, maar ik ben hier ook al blij mee... Fijn eindejaar allen!

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Tja ik ben hier niet blij mee, als ze het adverteren dan moet je het kunnen gebruiken.

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

Tijd om elders te gaan kijken, misschien proximus?

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Reservoir_Dog  schreef:

... knip ...

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

.. knip ....


Dat is niet echt fair hé. Wij zijn hier ook maar allemaal gewone klanten en helpen zoveel als we kunnen door onze kennis en ervaring te delen. Wij zijn geen Orange medewerkers en kunnen bijgevolg niet in individuele dossiers tussenkomen. Tribe is noch de klantendienst noch de helpdesk van Orange.

Meer dan u tonen hoe wij het gedaan hebben en waar je de settings kan vinden kunnen wij ook niet doen, nietwaar ...

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Werkt niet. Iphone 12 pro max ios 14.3 dus daar ligt het niet aan.... Staat actief in my orange maar krijg het helemaal niet werkend....

Trouwens, om je gsm in te stellen staan andere gegevens tov hetgeen de sim ophaalt..... Waarom is dit?

APN iphone.mobistar en als je de stappenplan volgt op deze site staat er mworld.be.... De welke is nu de juiste? (instellingen voor internet)

Loading...