Profiel van Chacha1992

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Visual voicemail

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Super User

 • 

7.2K Berichten

 

@Chacha1992 

Als je zelf naar de voiemail moet bellen om ze te beluisteren is er iets niet juist.

Is Visual Voicemail wel actief op uw foon? Kun je dat bevestigd zien in uw klantenzone en in de app?

Bijkomend: gebruik je de standaard telefoon app van uw foon of heb je de Orange telefoon app geïnstalleerd? Ik vraag dat omdat de layout van beide verschilt om u de weg te wijzen naar de plaats waar je uw visual voicemails zou moeten kunnen lezen.

 

 

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Hij staat bevestigd in de app van Orange en ik gebruik de telefoon app van orange zelf. 

Super User

 • 

7.2K Berichten

@Chacha1992 

Om u een voorbeeld te geven: Ik heb een Samsung S8 met android 9.

De standaard telefoon app heeft onderaan het scherm 5 toetsen. Van links naar rechts: Toetsen, Recent, Contacten, Voicemail, Plaatsen.

Navenant op welke toets je drukt krijg je dan het desbetreffende scherm. De toets "Voicemail" opent het scherm waarin uw voicemails te zien zijn. Je kan er dan op klikken om ze te horen (telkens opnieuw als je wilt).

De Orange app ziet er iets anders uit. Die heeft bovenaan 4 icoontjes. van links naar rechts: een vijfhoekig sterretje, een uurwerk, een rechthoekje met een manneke erin en het symbool van een tape. Deze staan voor favorieten, geschiedenis, contacten en visual voicemail.

Indien je geen enkel van deze menu's hebt, dan is visual voicemail niet geïnstalleerd.

Pisteur confirmé

 • 

6 Berichten

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Chacha1992  schreef:

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 


En heb je de visual voicemail ook op actief gezet in de settings van de foon app zelf?

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur expérimenté

 • 

47 Berichten


@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem


@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokaia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur expérimenté

 • 

47 Berichten

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

wat is het verschil tussen visual voicemail en visual voicemail pro ?

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Ugh @Converted,

Je visual voicemail zou moeten werken :s

Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.

@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.

Totem's zonnegroeten,

Totem

4.4K Berichten

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Anonymous  schreef:

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.


Heb je de mogelijkheid op uw foon om VVM te activeren en werkt het niet of heb je gewoon de mogelijkheid niet?

In weet zo niet van buiten of android 8.1 hebben voldoende is. Welk merk en type foon heb je?

4.4K Berichten

Ik zie inderdaad de optie ook nergens staan. Samsung Galaxy J7 model 2016.

Super User

 • 

7.2K Berichten

@Anonymous 

Het eenvoudigste is om in de app "My Orange"  te gaan kijken naar "Tarief en opties" => "opties beheren". Indien Visual Voice Mail daar niet tussen staat is uw foon niet compatibel. Staat het daar wel, kun je het daar activeren.

4.4K Berichten

Dat is het vreemde. Daar heeft het altijd gestaan, en langs die weg heb ik het ook al 4 keer geprobeerd te activeren, ook nog een keer via de website en dan nog eens via een verkorte code (#...) die de telefonische klantendienst mij gegeven had.

Het is nooit gelukt, en nu staat het er in de app ondertussen ook niet meer bij.

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Anonymous  schreef:

Dat is het vreemde. Daar heeft het altijd gestaan, en langs die weg heb ik het ook al 4 keer geprobeerd te activeren, ook nog een keer via de website en dan nog eens via een verkorte code (#...) die de telefonische klantendienst mij gegeven had.

Het is nooit gelukt, en nu staat het er in de app ondertussen ook niet meer bij.


In dat geval zou ik eens een berichtje via messenger sturen met de vraag of uw foon compatibel is.

Loading...