Heb je die optie in uw foon al geactiveerd? Dit is namelijk een service die geactiveerd moet worden. Mijn dochter had hetzelfde probleem: werkte niet ... wachten ... wachten ... Tot ik het haar allemaal eens opnieuw heb laten doorlopen en dan kwam de aap uit de mouw ... ach, je moet dat activeren ...
Het was wel een Huawei, maar ik denk niet dat dit een verschil maakt ...
Heb het ingesteld in mijn telefoon maar het vreemde is, als ik uit het scherm ga (zie bijlage), en daarna er weer in staat de visual voicemail terug uit ...
Vergeet niet dat je een android 8.1 versie moet hebben voor Visual Voicemail !
Als het niet werkt, kan je nog altijd de Customer Service stamleden of onze webcare stamleden contacteren zodat ze dit in orde voor jou brengen.
Cdt24801
+ nog 54
Super User
•
@T1
Heb je die optie in uw foon al geactiveerd? Dit is namelijk een service die geactiveerd moet worden. Mijn dochter had hetzelfde probleem: werkte niet ... wachten ... wachten ... Tot ik het haar allemaal eens opnieuw heb laten doorlopen en dan kwam de aap uit de mouw ... ach, je moet dat activeren ...
Het was wel een Huawei, maar ik denk niet dat dit een verschil maakt ...
2
0
Totem
+ nog 56
Grote wijze
•
Ugh @T1,
Vergeet niet dat je een android 8.1 versie moet hebben voor Visual Voicemail !
Als het niet werkt, kan je nog altijd de Customer Service stamleden of onze webcare stamleden contacteren zodat ze dit in orde voor jou brengen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0